اخبار بازی

روایت MecurySteam از تغییر Raiders of the Broken Planet به Spacelords

تغییر Raiders of the Broken Planet به Spacelords

وی جی مگ: اواخر ماه قبل استودیوی Mercury Steam اعلام کرد که بازی آنلاین اکشن Raiders of the Broken Planet به عنوان یک عنوان free-to-play دوباره عرضه خواهد شد و Spacelords نامیده می‌شود. توسعه‌دهندگان با انتشار چند ویدئو سعی کردند تا این تغییرنام را توضیح دهند.

به گزارش وی جی مگ، در این ویدئوها نشان داده شده که چگونه محتواهای بازی را می‌توان باز کرد و سیستم کسب‌ درآمد نیز به تصویر کشده شده است و در آخر تغییرات بازی نشان داده شده که چگونه روی دریافت جوایز و… تاثیرگذاشته است.

استودیوی Mercury Steam متنی در مورد این بازی منتشر کرده که به شرح زیر است:

یک اکتشاف فوق‌العاده در یکی از ماه‌های زحل باعث شده تا یک تیم از انسان‌ها به Broken Planet بروند که در جایی دور از کهکشان قرار دارد. یک منبع انرژی به نام Aleph در آنجا وجود دارد و هرکسی آن را کنترل کند قدرت نامحدودی به او داده می‌شود و…

به هر حال انسان‌ها به فرقه‌های مختلفی تقسیم می‌شوند و جنگ‌هایی بین آن‌ها اتفاق می‌افتد که به خاطر به دست آوردن Aleph است. ساکنین صلح‌طلب سیاره در بین این جنگ‌ها گیر کرده‌اند ولی یک قهرمان از بین آن‌ها ظهور می‌کند که امیدوار است مردم را به سمت آزادای ببرد.

رفتارهای شرورانه باعث شده تا انسان‌ها از همدیگر جدا شوند. گروه Harc از عده‌ای تشکیل شده و از فرقه‌های مختلف مبارز‌هایی را استخدام کرده تا هر کسی که می‌خواهد به مردم آن‌ها آسیب برساند را از بین ببرد.

بازی Spacelords یک بازی جدید در سبک تیر اندازی است و به صورت یک تا چهار نفره می‌توان آن را بازی کرد. می‌توانید دو نوع داستان را تجربه کنید. به Raiderها ملحق شوید و به دنبال افسانع Aleph بروید و یا جای خود را عوض کنید و به یک آنتاگونیست تبدیل شوید و با آن‌ها بجنگید.

Raiders of the Broken Planet در تاریخ 22 سپتامبر سال 2017 برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox one  منتشر شد و در تاریخ 23 آگوست سال 2018 با نام Spacelords به صورت رایگان در دسترس خواهد بود.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

18 − 6 =