اخبار بازی

چگونه سازندگان Uncharted از Gears of War الهام گرفتند

چگونه سازندگان Uncharted از Gears of War الهام گرفتند

وی جی مگ: اگر دو بازی Papers Please یا Return of the Obra Dinn را بازی کرده باشید، احتمالا با لوکاس پاپ آشنا هستید. با این حال قبل از اینکه پاپ وارد دنیای بازی‌های مستقل شود روی قسمت اول و دوم کار کرده بود. بازیسازی که حالا توضیح داده چگونه سازندگان از الهام گرفته‌اند.

به گزارش وی جی مگ، لوکاس پاپ در مصاحبه اخیر خود به این نکته اشاره کرده زمانی که وارد تیم سازنده شده آنها حتی نفری را در اختیار نداشته‌اند که به صورت تمام وقت روی GUI کار کند. پاپ توضیح داده که 6 ماه پیش از انتشار ، تیم سازنده تغییرات عمده‌ای را در گیم‌پلی آن ایجاد کرده.

هرچند از دید این بازیساز در آن زمان سازندگان به درستی نمی‌دانستند که چه کار می‌کنند و همین مسئله یکی از نکات مثبت آنها بوده اما بعد از انتشار متوجه شده‌اند که باید تغییراتی را در ساخته خود ایجاد کنند.

پیش از انتشار انحصاری مایکروسافت، سازندگان Uncharted در زمینه زاویه دوربین و کنترل شخصیت چیزی شبیه به نسخه‌های مختلف Tomb Raider را آماده کرده بودند. پاپ اما توضیح می‌دهد که بعد از انتشار آنها متوجه شده‌اند که می‌توان کاربرهای بیشتری در این زمینه انجام داد و سعی کردند از ساختار کنترل انحصاری مایکروسافت الگوبرداری کنند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

2 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
سام

چی میگی،یعنی uncharted مدیون gears of war و کلیفی بیه،ولی مشکلی که نداره در هر صورت به نفع ما گیمرا بوده و با این دو فرنچایز زندکی کردیم و خاطره ساختیم، ممنون محمد طالبیان عزیز

FarhadSurd

این مطلب مخصوص فنایه کور سونی هست چندین سال میگفتم از گیرز الهام گرفتن ولی عین…..