اخبار بازی

اطلاعاتی جدید از فیلم سینمایی Super Mario Bros

اطلاعاتی جدید از فیلم سینمایی Super Mario Bros

وی جی مگ: در ماه ژانویه سال جاری بود که شرکت نینتندو از تولید نسخه‌ای جدید از فیلم سینمایی Super Mario Bros خبر داد. این پروژه با همکاری استودیو انیمیشن سازی Illumination Entertainment در حال توسعه بوده که به واسطه سری Despicable Me شناخته می‌شود. اگرچه از زمان معرفی تاکنون اطلاعاتی در خصوص این فیلم منتشر نشده بود اما اکنون یکی از موسسان استودیو Illumination جزئیاتی درباره آن به اشتراک گذاشته است.

به گزارش وی جی مگ، کریس ملدندری یکی از موسسان کمپانی مذکور در مصاحبه اخیرش با نشریه Variety اظهار کرد فیلم سینمایی Super Mario Bros اصلی که در سال 1993 ساخته شد بسیار بد بوده است. پروژه‌ای که در زمان ساخت از مشکلات زیادی رنج برده و سرانجام به هیچ وجه با استقبال مثبتی همراه نشد. همین مورد باعث شده تا ملدندری معتقد باشد ساخت فیلم جدید با اقتباس از Super Mario Bros برای Illumination مهیج‌تر و ارزشمندتر باشد. زیرا آن‌ها مجبور نیستند اثری را تولید کنند که در زیر سایه محصول تحسین شده کلاسیک دیگری قرار دارد.

موسس Illumination در ادامه تایید کرد خالق Mario یعنی شیگرو میاموتو در فرایند تولید فیلم سینمایی Super Mario Bros مشارکت فراوانی دارد. براساس گفته ملدندری مشاکت میاموتو در این پروژه بیشتر از هر خالق دیگری است که از ساخته او در صنعت فیلم‌سازی اقتباس شده است. ملدندری در آخر اظهار کرد که می‌داند از این فیلم انتظارات بسیاری زیادی می‌رود و به همراه تیم خود تلاش می‌کند به این سطح انتظار دست پیدا کند. این فیلم در حال حاضر هیچ گونه تاریخ انتشاری نداشته و موسس Illumination در صحبت با Variety تایید کرد زمان اکران این اثر در اولویت تیم سازنده قرار نداشته و حتی ممکن است در سال 2022 شاهد اکران آن باشیم.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک × 3 =