اخبار بازی

منتظر بازی Call of Duty Modern Warfare 4 باشیم ؟

منتظر بازی Call of Duty Modern Warfare 4 باشیم ؟

وی جی مگ: در حالی که هم‌چنان بسیاری از گیمرها در بخش‌های مختلف آنلاین Black Ops 4 سرگرم هستند استودیو Infinity Ward در حال کار روی نسخه بعدی Call of Duty بوده و ظاهرا از هم‌اکنون مقدمات برای معرفی آن را ترتیب می‌دهد. براساس شواهد به نظر می‌رسد شاهد معرفی بازی Call of Duty Modern Warfare 4 برای عرضه در سال 2019 خواهیم بود.

به گزارش وی جی مگ، اشتون ویلیامز مدیر ارتباطات استودیو Infinity Ward شب گذشته یک فایل Gif را در توییتر خود به اشتراک گذاشته که در آن یک اسکلت به همراه چشمانی روشن مشاهده می‌شود. همین موضوع باعث شروع حدس و گمانه‌زنی‌ها پیرامون نسخه بعدی این مجموعه شوتر اول شخص شده است. بسیاری معتقد هستند تصویر به نمایش گذاشته شده حاکی از آن است که استودیو Infinity Ward در حال کار روی نسخه دنباله Call of Duty: Ghosts است که در سال 2013 عرضه شد.

تئوری دیگری وجود دارد که بیان می‌دارد شاهد بازگشت مجموعه مجبوب Modern Warfare خواهیم بود. در حالی که پیش از این نیز شایعاتی پیرامون ساخت بازی Call of Duty Modern Warfare 4 به گوش رسیده بود اما اکنون افرادی مدعی شدند تصویر منتشر شده می‌تواند به شخصیت Roach از Modern Warfare 2 مرتبط باشد که همواره ماسک اسکلت بر چهره می‌زد. در حال حاضر این موارد تنها برداشت‌ها و گمانه‌زنی‌ها بوده و باید تا انتشار اخبار و رونمایی رسمی بازی منتظر ماند.

منتظر بازی Call of Duty Modern Warfare 4 باشیم ؟ 1

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

17 − چهارده =