اخبار بازی

تایید حضور بخش تک نفره در Call of Duty 2019

تایید حضور بخش تک نفره در Call of Duty 2019

وی جی مگ: برخلاف نسخه سال گذشته Call of Duty تحت عنوان Black Ops 4 که توسط Treyarch ساخته شد و فاقد بخش داستانی تک نفره بود با اعلام رسمی دو شرکت Activision و استودیو Infinity Ward حضور بخش تک نفره در Call of Duty 2019 مورد تایید قرار گرفت.

به گزارش وی جی مگ، در حالی که Black Ops 4 مورد استقبال فراوانی قرار گرفت با این حال هم‌چنان برخی از گیمرها و طرفداران این مجموعه از عدم وجود بخش داستانی مستقل در بازی گله داشتند. توسعه‌دهندگان این مجموعه اکنون خیال تمامی طرفداران و مخاطبین را راحت کرده و حضور بخش تک نفره در Call of Duty 2019 را تایید کردند.

هم‌چنین اگر از جمله افراد علاقه‌مند به بخش چند نفره بازی هستید کمپانی Activision تایید کرد نسخه سال آینده شامل یک دنیای چند نفره بزرگ و گسترش‌پذیر به همراه ساختار گیم‌پلی Co op جذاب و لذت‌بخش خواهد بود. در حال حاضر جزئیات چندانی در خصوص نسخه بعدی Call of Duty نمی‌دانیم و تنها مشخص است که این قسمت توسط استودیو Infinity Ward توسعه داده می‌شود و به ریشه‌های این فرنچایز باز می‌گردد. بسیاری از شایعات و حرف و حدیث‌ها به در دست ساخت بودن Modern Warfare 4 اشاره می‌کنند. در بازه زمانی ماه مارچ تا جولای می‌توان منتظر رونمایی رسمی Call of Duty 2019 بود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نه − 7 =