اخبار بازی

شایعه: هفته آینده بازی جدید سازندگان Spider-Man معرفی می‌شود

شایعه: هفته آینده بازی جدید سازندگان Spider-Man معرفی می‌شود

وی جی مگ:تنها چند روزی‌ست که ساخته موفق Insomniac Games برای کنسول PS4 منتشر شده با این حال به نظر می‌رسد بازی جدید سازندگان Spider-Man هفته آینده معرفی می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، در بازی Spider-Man شخصیت پیتر پارکر روی گوشی هوشمند خود شبکه اجتماعی همچون توییتر داشته که می‌تواند انتقادات و حرف و حدیث‌های موجود پیرامون شخصیت اسپایدرمن را در نیویورک ببیند. همان‌طور که می‌توانید در تصویر زیر مشاهده کنید شخصی با نام کاربری “igTedPrice” پیامی ارسال کرده که استودیو Insomniac Games هفته آینده از بازی جدیدی رونمایی می‌کند. باید توجه کرد این ID در اصل متعلق به آقای Ted Price بوده که به عنوان موسس و مدیر استودیو Insomniac شناخته می‌شود.

شایعه: هفته آینده بازی جدید سازندگان Spider-Man معرفی می‌شود 1

بازی جدید سازندگان Spider-Man برای ماه اکتبر الی نوامبر برنامه‌ریزی شده و با توجه به این که تصویر ذکر شده از کمپین بازی به اشتراک گذاشته شده، انتظار می‌رود معرفی آن به زودی صورت بگیرد. Insomniac با ساخت و عرضه Spider-Man به موفقیت بزرگی دست پیدا کرد و باید دید پروژه بعدی آن‌ها چه اثری خواهد بود. آیا به سراغ دنباله اثر ابرقهرمانی موفق خود می‌روند یا بازی کاملا جدیدی را توسعه خواهند داد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

12 + چهارده =