اخبار بازی

علاقه Insomniac به ساخت بازی Sunset Overdrive 2

علاقه Insomniac به ساخت بازی Sunset Overdrive 2

وی جی مگ: استودیو Insomniac Games پیش از این علاقه خود را برای ساخت یک بازی لایسنس شده دیگر ابراز کرده بود. با این حال این مسئله تمامی موارد مورد علاقه آن‌ها را در بر نمی‌گیرد. بازی انحصاری Sunset Overdrive برای Xbox One یک IP جدید به شمار می‌رفت که Insomniac آن را با همکاری شرکت مایکروسافت توسعه داده بود. تایید ساخت بازی Sunset Overdrive 2 همواره یکی از موارد مورد تقاضا طرفداران Xbox بوده است.

 به گزارش وی جی مگ، مدیرعامل شرکت Insomniac Games آقای تد پرایس اخیرا درباره تولید یک IP جدید صحبت کرده که چطور هنگامی که شما تصمیم می‌گیرید یک بازی کاملا جدید بسازید در واقع سخت‌ترین تصمیم در این صنعت را گرفته‌اید. «به عقیده من یکی از بزرگ‌ترین موارد برای ساخت یک فرنچایز و ایجاد فرصت برای توسعه نسخه‌های دنباله، بدین شرح است که شما پیش از این سخت‌ترین و دشوارترین تصمیم این صنعت یعنی تولید IP جدید را اتخاذ کردید.»

البته هنگامی که شما از این مرحله عبور کردید توسعه‌دهندگان می‌توانند تمرکز خود را روی بهبود بخش‌های بازی در نسخه دنباله معطوف کنند. «وقتی شما یک IP جدید را ایجاد می‌کنید اکنون می‌دانید لحن و فضای کلی آن به چه صورت است. شخصیت‌ها چگونه هستند و با ساختار و نحوه عملکرد مکانیک‌های اصلی گیم‌پلی بازی آشنا هستید. از این مسئله آگاه بوده که در نسخه اول پلیرها و مخاطبین چه مواردی را دوست داشته و چه مواردی را نپسندیدند. توسعه هر بازی هم‌چون دنباله Sunset Overdrive یا هر اثر دیگری، این فرصت را به شما می‌دهد تا بتوانید محصولی با کیفیت بیشتری نسبت به نسخه ابتدایی آن تولید و عرضه کنید.»

«این کاری است که ما نیز دوست داریم روزی انجام دهیم. افرادی بسیاری هستند که به گفته خودشان تجربه Sunset Overdrive را بسیار دوست داشته و دائم در خصوص عرضه و ساخت بازی Sunset Overdrive 2 از ما سوال می‌کنند.» فاکتورهای زیادی هستند که برای وقوع این مسئله باید در نظر گرفته شوند. از جمله این نکته که حقوق Sunset Overdrive در دستان شرکت مایکروسافت بوده و آن‌ها نیز باید برای ساخت دنباله آن موافقت خود را اعلام نمایند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × چهار =