اخبار بازی

رونمایی و اعلام تاریخ عرضه کنسول Intellivision Amico

رونمایی و اعلام تاریخ عرضه کنسول Intellivision Amico

وی جی مگ: شرکت Intellivision Entertainment از ماه می بود که از کنسول جدید خود صحبت می‌کرد و سرانجام از کنسول Intellivision Amico رونمایی و تاریخ عرضه آن را اعلام کرد.

به گزارش وی جی مگ، این کنسول قرار است در تاریخ 10 اکتبر 2020 منتشر شود. عبارت Amico به این دلیل برای آن انتخاب شده که در زبان ایتالیایی به معنای دوستی بوده و این کنسول قرار است یک سیستم خانوادگی باشد. تنها بازی‌های دوبعدی با درجه سنی بالای 10 سال یا کمتر و با قیمت 3 الی 8 دلار روی آن اجرا می‌شود. کنسول Intellivision Amico از یک چیپ داخلی استفاده می‌کند تا بتواند بازی‌های دوبعدی را به بهترین شکل و حتی بهتر از PS4 و Xbox One اجرا نماید.

در رابطه با بازی‌ها، تمامی عناوین انحصاری بوده و بازی‌های توسعه یافته توسط Intellivision شامل بازسازی عناوین قدیمی خواهد بود. این شرکت برنامه دارد علاوه‌بر بازسازی عناوین خود، بازی‌های کلاسیک Atari و iMagic را بازسازی کند که میان آن‌ها به عناوینی هم‌چون Moon Control، Burgertime، Lode Runner، ToeJam and Earl، Spelunker و Pong اشاره شده است. هم‌چنین طراح‌هایی از کنسول و کنترلر آن نیز به اشتراک گذاشته شد. طراحی آن‌ها یادآور کامیپوترهای Mac بوده و از قسمت‌هایی برای شارژ دسته استفاده می‌کند. این سیستم از Wi-fi پشتیبانی کرده و هم‌چنین از پورت HDMI بهره می‌برد.

در رابطه با کنترلر نیز این دسته ترکیبی از طراحی اورجینال Intellivision و طراحی 3DS به همراه صفحه تاچ‌اسکرین می‌شود. 80 درصد از طراحی دسته به اتمام رسیده و از ژیروسکوپ، شتاب‌سنج، لرزش و میکروفون برخوردار است. لازم به ذکر است این کنسول تا هشت دسته را پشتیبانی کند. قیمت Invellivision Amico نیز 150 الی 180 دلار اعلام شده است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج + 13 =