اخبار بازی

برایان فارگو به دنبال خرید Interplay

برایان فارگو به دنبال خرید Interplay

وی جی مگ: عنوان The Bard’s Tale 4 به‌زودی در دسترس قرار می‌گیرد و چنان‌چه این اثر با موفقیت بزرگی همراه شود برایان فارگو مدیر استودیو سازنده یعنی inXile Entertainment در توییتر خود اعلام کرد موفقیت بازی را با خرید Interplay جشن خواهد گرفت. استودیویی که در ابتدای دهه 80 تاسیس شد و فارگو نیز یکی از موسسان آن به شمار می‌رفت.

به گزارش وی جی مگ، مدیر inXile Entertainment در توییتر خود با انتشار پستی اظهار کرد «از من پرسید شد چنان‌چه The Bard’s Tale 4 به عنوان موفقی تبدیل شود چه خواهم کرد. به نظر شما این هدف چطور است که اگر بازی موفق شود در مدت زمان 18 ماه پس از انتشار خود 2 میلیون نسخه به فروش برساند من به خرید Interplay اقدام خواهم کرد.» سپس در گفتگویی با Variety اظهار کرد «بدون شک تصمیم من در این زمینه جدی است. هواداران مدت‌هاست که از من می‌خواهند عناوین Interplay را بازگردانم و این بهترین راه برای وقوع آن است.»

شرکت Interplay سازنده و ناشر عناوین باکیفیتی هم‌چون سه‌گانه The Bard’s Taleو آثار دیگری مثل Wasteland، Neuromancer، Descent، Battle Chess، Freespace و Fallout بوده است. اخیرا این شرکت بازی تولید نکرده است. در سال 2014 بود که دو کمپین کیک‌استارتر برای Battle Chess و یک بازی تخته‌ای Freespace-based برگزار شد و هر دو به سختی شکست خوردند. البته Battle Chess سرانجام توانست راه خود را برای عرضه در استیم پیدا کند.

این شرکت در سال 2016 اعلام کرد بود برنامه دارد تا تمامی نمونه‌ها و پروژه‌های کاری خود را به فروش برساند. البته اظهار نکرده بود کمپانی به صورت کلی به فروش گذاشته می‌شود. با این حال باید دید The Bard’s Tale 4 می‌تواند به هدف تعیین شده توسط برایان فارگو دست پیدا کند یا خیر.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نه − 1 =