اخبار بازی

استودیو InXile Entertainment همچنان روی واقعیت مجازی کار می‌کند

استودیو InXile Entertainment همچنان روی واقعیت مجازی کار می‌کند

وی جی مگ: هفته گذشته بود که مایکروسافت به صورت رسمی خبر از خرید استودیو InXile Entertainment داد. تولیدکننده‌ای که به خصوص طی سال‌های اخیر با توسعه مجموعه بازی Wasteland در کانون توجه‌ها قرار می‌گیرد و ادامه کار خود را به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های مایکروسافت ادامه می‌دهد.

به گزارش وی جی مگ، بعد از خریداری شدن استودیو InXile Entertainment توسط مایکروسافت، مسئولین این استودیو اعلام کردند که همچنان برنامه عرضه دو بازی Wasteland 3 و The Bard’s Tale 4 برای دیگر پلتفرم‌ها سر جای خودش باقی است اما یکی از پروژه‌هایی که به آن اشاره نشد، بازی The Mage’s Tale است که برای هدست‌های واقعیت مجازی توسعه پیدا می‌کند.

در شرایطی که مایکروسافت هدست واقعیت مجازی مخصوص به خود ندارد بسیاری انتظار داشتند که نهایتا ساخت این پروژه متوقف شود اما امروز استودیو InXile Entertainment اعلام کرد که همچنان روی این بازی واقعیت مجازی کار می‌کند.

قرار است که در‌ آینده بازی The Mage’s Tale برای PS VR نیز منتشر شود و جدای از آن برایان فارگو توضیح داده که تیم او مشغول توسعه بازی Open World و نقش آفرینی است که از واقعیت مجازی استفاده می‌کند. باید دید در چه زمانی بالاخره بازی جدید استودیو InXile Entertainment برای واقعیت مجازی معرفی می‌شود.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

14 − یازده =