اخبار بازی

سازندگان Hitman روی یک بازی جدید کار می‌کنند ؟

سازندگان Hitman روی یک بازی جدید کار می‌کنند ؟

وی جی مگ: زمان زیادی از انتشار بازی Hitman 2 نمی‌گذرد و به نظر می‌رسد که وضعیت سازندگان Hitman یعنی استودیو IO Interactive فعلا خوب است و آنها با راه‌اندازی شعبه جدید خود به دنبال گسترش فعالیت‌هایشان در صنعت بازی هستند.

به گزارش وی جی مگ، استودیو IO Interactive به عنوان سازندگان Hitman به تازگی در وبسایت رسمی خود اعلام کرده‌اند که شعبه دیگر آنها در شهر مالمو سوئد کار خود را شروع کرده. استودیویی که از دید هاکان ابرک با همان فرهنگ شناخته شده و اصلی IO Interactive فعالیت خود را شروع خواهد کرد.

هرچند در ابتدا برخی اعتقاد داشتند که شعبه جدید IO Interactive می‌تواند روی اثری جدید کار کند اما پست منتشر شده در بلاگ رسمی این استودیو نشان می‌دهد که شعبه مالمو تمرکز اصلی خود را روی تولید محتوا برای مجموعه Hitman قرار می‌دهد.

مسئله‌ای که در این میان اهمیت پیدا می‌کند این است که تولیدات آینده برای بازی Hitman 2 احتمالا برعهده شعبه مالمو IO Interactive قرار می‌گیرد و شعبه اصلی احتمالا فرصت بیشتری را پیدا می‌کند که روی نسخه‌های بعدی این مجموعه یا بازی جدید کار کند.

بازی Hitman 2 در نوامبر سال گذشته میلادی برای پلتفرم‌های مختلف منتشر شد و آن طور که انتظار می‌رفت نتوانست عملکرد درخشانی داشته باشد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفده − هفت =