اخبار بازی

قسمت جدید بازی Metal Gear Solid در حال ساخت است ؟

قسمت جدید بازی Metal Gear Solid در حال ساخت است ؟

وی جی مگ: اشارات جدید کارگردان صداگذاری و بازیگران سابق مجموعه به نوعی به در دست ساخت بودن قسمت جدید بازی Metal Gear Solid اشاره می‌کند. تمامی این افراد در توییت‌های جدید خود خبر از رونمایی پروژه‌ای مهیج و بزرگ می‌دهند که باعث می‌شود تمامی ذهن‌ها در درجه اول معطوف نسخه جدید Metal Gear Solid شود.

به گزارش وی جی مگ، Robin Atkin Downes صداگذار شخصیت Kazuhira Miller در چند وقت اخیر در توییتر و سایر شبکه‌های اجتماعی فعالیت زیادی داشته است. برای مثال در توییتی اسرارآمیز نوشت که “ماموریت‌ها نیاز به زمان دارند تا برنامه‌ریزی شوند” و یا در توییتی دیگر به مطلبی از وبسایت Escapist لینک داد که توسط David Hayter، صداگذار شخصیت‌های Solid Snake و Big Boss نوشته شده و در مورد تجربه این شخص در نقش شخصیت‌های نام‌برده می‌باشد. خود David Hayter نیز در توییتی، دیالوگی از فیلم Godfather 3 را ضمیمه کرده بود با این شرح که “هر بار می‌خواهم از جریانی خارج شوم ناخواسته باز هم به سمت آن کشیده می‌شوم”. همین مورد نیز بیان می‌دارد اتفاق غیرمنتظره و در عین حال بزرگی در راه است.

Kris Zimmerman کارگردان صداگذاری مجموعه بازی Metal Gear Solid نیز اخیرا با انتشار پستی در توییتر خبر از رونمایی جدید و مهیجی در آینده داد. اگرچه تمامی این موارد ممکن است هیچ ربطی به قسمت جدید بازی Metal Gear Solid نداشته باشند اما کنار هم قرار دادن این مدارک و سرنخ‌ها باعث می‌شود طرفداران سری برای معرفی در رویدادهای آینده هم‌چون The Game Awards که توسط Downes نیز به آن اشاره شده اشتیاق فراوانی داشته باشند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × یک =