اخبار بازی

شایعه: نسخه جدید بازی MediEvil در دست ساخت است

شایعه: نسخه جدید بازی MediEvil در دست ساخت است

وی جی مگ: در روزهایی که استودیو و ناشرهای مختلف تمام سعی خود را برای مخفی نگه داشتن رازهایشان انجام می‌دهند به نظر می‌رسد که باز هم یک اظهار نظر در توئیتر شایعات جدیدی را درباره نسخه جدید بازی MediEvil به وجود آورده که در حال حاضر نسخه بازسازی آن برای PS4 مراحل توسعه خود را پشت سر می‌گذارد.

به گزارش وی جی مگ، یکی از اشخاصی که در ساخت بازسازی بازی MediEvil نقش دارد به تازگی در توئیتر خود همراه با تشکر از طرفداران برای واکنش مثبتشان به تریلر جدید بازسازی MediEvil به این نکته نیز اشاره داشته که این اول راه است و در آینده اخبار بیشتری را از این مجموعه بازی می‌شنویم.

با توجه به این توئیت بسیاری از منابع خبری به این موضوع اشاره داشته‌اند که احتمالا سونی مشغول توسعه نسخه جدید بازی MediEvil است یا حداقل برای آن برنامه‌هایی دارد. برنامه‌هایی که احتمالا با عملکرد مثبت بازسازی بازی MediEvil وارد فاز اجرایی می‌شوند و می‌توانیم ماجراجویی جدید را با Sir Dan تجربه کنیم.

جیسون ولیسون که نقش مشاور را در بازسازی MediEvil دارد و پیش‌تر روی نسخه اصلی این بازی که برای PS1 عرضه شده بود، کار کرده این توئیت را در حساب کاربری خود قرار داده و می‌توان به صحبت‌هایش اعتماد کرد. با این حال باید بیشتر صبر کرد و دید که در آینده سونی برای یکی از مجموعه‌های محبوب خود چه برنامه‌ای دارد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

17 − 2 =