اخبار بازی

شایعه ساخت بازی Portal 3 تکذیب شد

شایعه ساخت بازی Portal 3 تکذیب شد

وی جی مگ: کمپانی Valve به تازگی بازی Counter Strike GO را به صورت رایگان در اختیار کاربرها قرار داد و بخش بتل رویال آن را نیز تحت عنوان Danger Zone معرفی کرد. اتفاقی که البته با واکنش منفی طرفداران این مجموعه همراه شد اما شایعه ساخت بازی Portal 3 را نیز به شکلی رقم زد که نهایتا تکذیب شد.

به گزارش وی جی مگ، گیمرها در نقشه Black Site بازی Counter Strike GO موفق به پیدا کردن سه اتاق مخفی شده‌اند که روی درب دوتای آنها عدد یک و دو ثبت شده اما خبری از عدد سه نیست. کمپانی Valve برای سال‌هاست که با ساخت قسمت سوم مجموعه‌های خود مشکل دارد و همین موضوع کنجکاوی گیمرها را به همراه داشت.

در نهایت برخی گیمرها موفق به حضور در اتاق سوم شده و با کامپیوترهایی روبرو شدند که پیامی را مخابره می‌کردند. بعد از ترجمه پیام مورد نظر، کاربرها با جمله «این یک پیروزی بود. این نکته را ثبت می‌کنم که به موفقیت بزرگی دست پیدا کردیم»

با توجه به شباهت این پیام و پیام مخابره شده در زمان معرفی بازی Portal 2 برخی اعتقاد داشتند که کمپانی Valve در حال ساخت بازی Portal 3 است اما نهایتا توئیتر رسمی CSGO به موضوع واکنش نشان داده و اعلام کرد که این تنها یک شوخی بوده و خبری از معرفی بازی جدید از سوی Valve نیست.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هجده + 2 =