اخبار بازی

به‌زودی Youtube به Nintendo Switch اضافه می‌شود

به‌زودی Youtube به Nintendo Switch اضافه می‌شود

وی جی مگ: در نوامبر سال گذشته پشتیبانی از شبکه Hulu به کنسول Nintendo Switch اضافه شد. با این حال در بیش از یک سال و نیمی که از عرضه این کنسول هیبریدی می‌گذرد هم‌چنان اپلیکیشن‌های ویدئویی زیادی است که این کنسول در مقایسه با رقبای خود در اختیار ندارد. اما نینتندو در تلاش است تا این ایراد را برطرف کند. اکنون به نظر می‌رسد تا هفته آینده پشتیبانی از Youtube به Nintendo Switch اضافه می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، روز گذشته وبسایت رسمی شرکت نینتندو نشان می‌داد که اپلیکیشن Youtube هفته آینده در eShop در دسترس قرار می‌گیرد. اگرچه صفحه مورد ذکر شده هم‌اکنون قابل دسترسی نیست اما در بخش پیشنهادات این وبسایت نیز اشاراتی به این سرویس دیده می‌شود. به بیان دیگر اطلاعات درز پیدا کرده حاکی از آن است شرکت نینتندو در حال آماده‌سازی بوده تا به‌زودی سرویس Youtube به Nintendo Switch اضافه شود.

لازم به دکر است براساس اطلاعات درج شده قرار است این برنامه در تاریخ 8 نوامبر که برابر با روز پنج‌شنبه هفته جاری است به Nintendo Switch اضافه شود. با این حال هیچ کدام از این موارد مورد تایید نینتندو قرار نگرفته و بهتر است تا انتشار جزئیات رسمی یا روز پنج‌شنبه منتظر بمانیم.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 × 1 =