اخبار بازی

جید ریموند استودیو EA Motive را ترک کرد

جید ریموند استودیو EA Motive را ترک کرد

وی جی مگ: امروز به صورت رسمی اعلام شد که جید ریموند استودیو EA Motive را ترک کرده. حالا سامانتا رایان جایگزین این بازیساز باتجربه شده که در کارنامه خود فعالیت در استودیو‌هایی همچون Maxis، Bioware و البته بخش موبایل EA را دارد.

به گزارش وی جی مگ، با توجه به این خبر حالا رایان به جیز Respawn و EA Sports کنترل تمامی استودیوهای آمریکای شمالی EA را برعهده گرفته. جید ریموند و استودیو EA Motive برای مدتی مشغول کار روی یک بازی جدید از Star Wars بودند. بازی که از باقی مانده‌های کار Visceral Games شکل گرفته بود. این استودیو چندی پیش با کمک Bioware بازی Star Wars Battlefront 2 را نیز توسعه داده بودند.

جالب است بدانید جید ریموند و استودیو EA Motive در اصل روی همان Star Wars کار می‌کردند که پیش‌تر امی هنیگ خالق مجموعه بازی Uncharted وظیفه کارگردانی‌اش را برعهده داشت. هنوز مشخص نشده که دلیل اصلی جدایی جید ریموند از استودیو EA Motive چیست اما احتمالا ارتباط مستقیمی به توسعه بازی Star Wars داشته.

در حال حاضر بازی Star Wars Jedi Fallen Order به عنوان تنها پروژه بزرگ مرتبط به Star Wars شناخته می‌شود که ساخت آن را نیز استودیو Respawn برعهده دارد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سیزده + 18 =