اخبار بازی

بعد از ترک EA تهیه کننده Assassin’s Creed روی چه بازی کار می‌کند ؟

بعد از ترک EA تهیه کننده Assassin's Creed روی چه بازی کار می‌کند ؟

وی جی مگ: تقریبا یک ماه و نیم پیش بود که جید ریموند اولین تهیه کننده Assassin’s Creed استودیو EA Motive را ترک کرد و حالا در تدارک شروع ساخت پروژه جدید خود است. ریموند در شرایطی EA را ترک کرد که هنوز بازی در حال ساخت EA Motive به صورت رسمی معرفی نشده.

به گزارش وی جی مگ، ریموند در گفت و گوی اخیر خود به این نکته اشاره کرده که برای سال‌ها ایده‌های مختلفی در آثار علمی تخیلی مطرح شده و سال‌ها بعد تبدیل به بخشی معمولی از زندگی ما می‌شوند. او نیز تصمیم دارد ایده و طرحی که سال‌هاست در ذهن دارد را بالاخره تبدیل به یک بازی کند که فعلا باید از آن با عنوان «پروژه فوق محرمانه» یاد کنیم.

هرچند تهیه کننده Assassin’s Creed اطلاعاتی از بازی بعدی خود به اشتراک نگذاشته اما به این نکته اشاره داشته که بازی‌ها دیگر تنها سازندگان و مخاطب‌ها را تحت تاثیر قرار نداده و حالا شاهد شکل گیری گروهی در این میان هستیم که توسط تولیدکننده‌های یوتیوب، استریمرها و حتی بیننده‌های آنها شکل گرفته.

در اصل ریموند فعلا تمرکز خود را روی بازی قرار داده که به نوعی روابط اجتماعی را درگیر خود می‌کند. در اصل چیزی که تهیه‌کننده Assassin’s Creed به دنبال آن است روایتی از داستان با رویکرد برقراری ارتباط میان گیمرهای مختلف است. چیزی که باید در آینده ببینیم چگونه شکل می‌گیرد و آیا اصلا جوابگوی نیاز مخاطب است یا تبدیل به اثری می‌شود که نمی‌تواند وعده‌های خود را عملی کند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

شانزده + 5 =