اخبار بازی

جیمز وان از تهیه‌کنندگی فیلم Resident Evil کناره‌گیری کرد

جیمز وان از تهیه‌کنندگی فیلم Resident Evil کناره‌گیری کرد

وی جی مگ: کارگران مطرح فیلم‌های ترسناک هالیوود یعنی جیمز وان اعلام کرد که از تولید و تهیه‌کنندگی فیلم Resident Evil کناره‌گیری کرده است.

به گزارش وی جی مگ، این کارگران به واسطه ساخت فیلم‌های ترسناکی هم‌چون Saw و The Conjuring شناخته می‌شود و هم‌چنین فیلم Aquaman جدیدترین اثری است که کارگردانی آن در کارنامه کاری او دیده می‌شود و قرار است در 21 دسامبر اکران شود. جیمز وان در مصاحبه جدیدش با Bloody Disgusting اعلام کرد او و کمپانی فیلم‌سازیش تحت عنوان Atomic Monster Productions دیگر در فرایند ساخت ریبوت فیلم Resident Evil نقشی ندارند. وان در این باره گفت گاهی‌اوقات نام او در کنار پروژه‌های قرار داده می‌شود که لزوما واقعی نیستند.

«بسیاری اعلام می‌کنند که من در پروژه‌های فراوانی مشارکت دارم اما لزوما همه آن‌ها حقیقت ندارند. این مسائل گاهی آزاردهنده می‌شوند. من اصلا دوست ندارم که پروژه‌هایم عمومی می‌شوند. این موضوع باعث می‌شود این طور به نظر بیاید که من در حال انجام کارهای زیاد هستم در حالی که این‌طور نیست. در واقع این خبرنگارها هستند که دوست دارند همه‌چیز را سریعا اعلام کنند در حالی که شخصا اصلا تمایلی ندارم این اتفاق بیفتد.»

با توجه به این که جیمز وان از تهیه‌کنندگی فیلم Resident Evil کناره‌گیری کرده باید دید ساخت این فیلم به چه شکلی ادامه پیدا خواهد کرد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × 5 =