اخبار بازی

پیدا شدن نمونه اولیه کنترلر کنسول Wii در یک حراجی

پیدا شدن نمونه اولیه کنترلر کنسول Wii در یک حراجی 1

وی جی مگ: کاربرها به تازگی موفق به پیدا کردن نمونه اولیه کنترلر کنسول Wii در یک حراجی شده‌اند. بخش حراجی ژاپن وبسایت یاهو میزبان این کنترلر جالب است و علاقه‌مندان به آن می‌توانند با هزینه‌ای معادل 74 هزار ین (661 دلار) این نمونه اولیه را برای خود کنند.

به گزارش وی جی مگ، در تصاویر منتشر شده نمونه اولیه کنترلر کنسول Wii را مشاهده می‌کنیم که از دو پورت شبیه به کنترلرهای GameCube و البته اترنت استفاده می‌کند. جالب است که بخشی از این کنترلر دو تکه کاملا شبیه به محصول نهایی است و تنها رنگ آن به جای سفید، خاکستری است.

در تصویر دیگر می‌توانید سنسور حرکتی کنسول را مشاهده کنید که از نمونه نهایی که در بسته‌های کنسول Wii قرار گرفته، کمی بزرگ‌تر است. نکته‌ای که در این بخش توجه‌ها را به خود جلب کرده، پورت سنسور مورد نظر است. پورتی که در اصل برای مموری کارت کنسول GameCube استفاده می‌شود. همین موضوع شایعاتی را نیز به وجود آورده که نینتندو در ابتدا قصد داشته از این نوع خاص کنترلرهای حرکتی در کنسول قدیمی خود استفاده کند.

جیمز مونتاگنا از استودیو WarForward واقعی بودن این کنترلرها را تایید کرده و گفته که نمونه‌های قرار گرفته در حراجی از کنترلر کنسول Wii مربوط به زمانی است که این پلتفرم تحت عنوان Nintendo Revolution شناخته می‌شد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 + پانزده =