اخبار بازی

Jean Guesdon:کنسول PS4 همان طوری است که ما برای نسل بعد می خواستیم

gameemag

Jean Guesdon که به عنوان کارگردان و سازنده در Ubisoft Montreal کار می کند،به وبسایت VG247 گفته است که کنسول PS4 با اینکه قطعا یک جهش رو به جلو در مقایسه با PS3 است ولی آن کسانی که قصد خرید  Assassin’s Creed 4: Black Flag برای PS3 دارند مطمئن باشند که ناامیدشان نمی کنیم و قطعا همان تجربه خوب را در بازی با کنسول PS3 کسب خواهند کرد.

Guesdon  در یک مصاحبه با وبسایت VG247 به این نکته اشاره کرده است که تیم سازنده،اکنون برای نسل کنونی تمام تجربه های خود را به کار گرفته اند تا از نهایت قدرت سخت افزاری کنسول PS3 بهره مند شوند.

 Jean Guesdon در این مصاحبه گفت:

PS4 قطعا یه گام بلند به سمت آینده است.Sony کاملا نیاز های ما رو به عنوان یک سازنده در نظر گرفته است و ویژگی های کنسولش همان طوری است که ما برای نسل بعد می خواستیم.حالا نوبت ماست که به عنوان یک بازی ساز بهترین ها رو برای این کنسول بسازیم.

مهارتی که ما در کار کردن با نسل کنونی کنسول های بدست اوردیم ما را پخته تر کرد تا بتوانیم از نهایت قدرت سخت افزار ها استفاده کنیم.البته وقتی سخت افزار قوی تر باشد،ما قادر به خلق نوآوری های بهتری خواهیم شد.اما هنوز هدف نهایی ما خلق بهترین بازی ها برای نسل کنونی است.

Assassin’s Creed 4: Black Flag در ماه اکتبر برای  PC, PS3, Wii U, و Xbox 360 و نسل بعدی کنسول ها منتشر خواهد شد.

فرنود محبوبی

فرنود محبوبی

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × 4 =