اخبار بازی

تریلر جدید Judas | اثری از خالق سری Bioshock

Judas

سال گذشته، پس از مدت‌ها انتظار شاهد معرفی عنوان جدید Ken Levine یعنی بازی Judas بودیم. به تازگی تریلر جدیدی از این بازی، در رویداد جدید State of Play منتشر شده است. با ویجی‌مگ همراه باشید.

تقریبا 11 سال از عرضه Bioshock Infinite می‌گذرد. طرفداران خالق این سری سال‌های زیادی است که منتظر بازی جدید Ken Levine هستند. در جریان مراسم The Game Awards 2022، صبر طرفداران به پایان رسید و بازی Judas معرفی شد. این عنوان که توسط استودیو Ghost Story در حال توسعه است؛ دقیقا دنیایی را به تصویر می‌کشد که طرفداران سری Bioshock، عاشق آن هستند.

با وجود اینکه ساخت قسمت جدید Bioshock سال‌ها است که تایید شده، طرفداران علاقه‌ای به تجربه این عنوان بدون وجود اسم Ken Levine ندارند. با توجه به نمایش اولیه Judas، به نظر می‌رسد که این عنوان بسیار شبیه به سری Bioshock باشد. البته همچنان اطلاعاتی، درمورد جزئیات گیم‌پلی و داستان این بازی منتشر نشده است؛ اما می‌توان گفت که این عنوان نزدیک‌ترین اثر به Bioshock است که می‌توانید پیدا کنید. تریلر جدید Judas به خوبی این موضوع را نشان می‌دهد.

در حال حاضر تاریخ انتشار Judas مشخص نیست؛ اما می‌دانیم که این بازی برای PS5 ، Xbox Series X/S و PC در دست توسعه قرار دارد.

تریلر این عنوان را در اینجا مشاهده کنید.

سام حقیقى

سام حقیقى

Alan Wake: Monsters wear many faces

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

20 + نه =