اخبار بازی

اعلام تاریخ عرضه نسخه انگلیسی بازی Judge Eyes

اعلام تاریخ عرضه نسخه انگلیسی بازی Judge Eyes

وی جی مگ: عنوان Judge Eyes بازی جدیدی از سوی توسعه‌دهندگان مجموعه Yakuza بوده که قرار است در ماه دسامبر در ژاپن منتشر شود. اکنون زمان انتشار نسخه انگلیسی بازی Judge Eyes برای مناطق غربی هم اعلام شده که برابر با تابستان 2019 خواهد بود. هم‌چنین نام بازی به Judgment تغییر یافته است.

به گزارش وی جی مگ، شرکت سگا در جریان برگزاری رویداد Kinda Funny Games اعلام کرد نسخه انگلیسی بازی Judge Eyes که از این پس آن را با نام Judgment می‌شناسیم در تابستان سال 2019 برای کنسول PS4 در بازار غرب انتشار می‌یابد. ظاهرا این نسخه به صورت دو زبانه خواهد بود تا افرادی که مایل هستند بتوانند آن را به صورت ژاپنی تجربه کنند. البته این موضوع به صورت رسمی مورد تایید سازندگان واقع نشده است.

در رویداد Tokyo Game Show 2018 بود که این اثر برای اولین بار معرفی شد. Judge Eyes در همان شهری که مجموعه بازی Yakuza در آن جریان داشت دنبال می‌شود و احتمالا شاهد حضور شخصیت‌های آشنای سری مذکور نیز خواهیم بود. برخلاف Yakuza که یک بازی جنایی بود بازی Judge Eyes بیشتری یک اثر مهیج معمایی کارآگاهی محسوب می‌شود. انجین مورد استفاده برای توسعه این بازی دقیقا همانی است که از آن برای ساخت Yakuza 6 استفاده شده بود. لازم به ذکر است کمپانی سگا مرحله اول بازی Judge Eyes را تحت قالب یک دمو بر روی Japanese PlayStation Store عرضه کرده است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

14 − دوازده =