اخبار بازی GamesCom 2018

اطلاعاتی جدید از بازی Jump Force

اطلاعاتی جدید از بازی Jump Force

وی جی مگ: سرانجام نمایشگاه Gamescom 2018 کار خود را آغاز کرد و در همین راستا شرکت Bandai Namco اطلاعاتی جدید از بازی Jump Force را به اشتراک گذاشت.

به گزارش وی جی مگ، در بازی Jump Force پلیر به جمعی از بزرگ‌ترین قهرمانان و ضدقهرمانان عناوین 50 سال اخیر ژاپنی که محصول شرکت شوئیشا می‌باشند ملحق می‌شود. شش شخصیت جدید هم‌ از عناوین One Piece، Hunter X Hunter و Dragon Ball Z به بازی اضافه می‌شوند. در محیط آنلاین بازی Jump Force پلیرها می‌توانند آواتارهای شخصی‌سازی شده و منحصر به فرد خود را ساخته و با دیگر پلیرها از دیگر نقاط جهان تعامل کنند. هم‌چنین می‌توانند قبل از شروع مبارزه آنلاین با دیگران، با استفاده از آواتارهای خود شخصیت مبارز خود را ایجاد کرده و در چهار لابی بزرگ بازی که براساس دنیاهای Dragon Ball Z، Naruto، One Piece و دنیای واقعی شکل گرفته مشغول رقابت شوند.

شرکت Bandai Namco اعلام کرده که شش شخصیت جدید به بازی Jump Force اضافه می‌شوند. دو شخصیت Gon و Hisoka از Hunter X Hunter، کاراکترهای Sabo، Sanji و Blackbeard از One Piece و شخصیت Vegeta از Dragon Ball Z شش اسم جدید هستند. از دیگر مواردی که در اطلاعات جدید از بازی Jump Force منتشر شده باید به استیج جدید Namek از دنیای Dragon Ball Z اشاره کرد. Namek سیاره‌ای است که جنگ علیه Frieza در آن به وقوع پیوسته است. این سیاره سه خورشید داشته بنابراین زمان در این سیاره به صورت دائمی در نور روز سپری می‌شود. هم‌چنین در بازی Jump Force، سیاره Namek با یک زمینه سبزرنگ مرموز به تصویر کشیده می‌شود. این اثر در تاریخی نامشخص در سال 2019 برای سه پلتفرم XBOX ONE، PS4 و PC عرضه می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

20 − 4 =