اخبار بازی

فروش 2 میلیون نسخه‌ای بازی Jurassic World Evolution

فروش 2 میلیون نسخه‌ای بازی Jurassic World Evolution

وی جی مگ: سال گذشته همراه با اکران فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom، استودیو Frontier Evolution شبیه‌ساز خود یعنی بازی Jurassic World Evolution را منتشر کرد و اکنون شاهد انتشار آماری هستیم که نشان از موفقیت این اثر دارد.

به گزارش وی جی مگ، سازندگان بازی Jurassic World Evolution امروز در بیانیه‌ای به صورت رسمی تایید کردند که فروش جهانی ساخته آنها به 2 میلیون نسخه رسیده. فروشی که روی سه پلتفرم PC، PS4 و Xbox One به دست آمده. آخرین بار سازندگان این اثر از فروش یک میلیون نسخه‌ای آن خبر داده بودند.

عملکرد خوب بازی Jurassic World Evolution باعث شده که وضعیت مالی Froniter Evolution نیز بهبود چشم‌گیری پیدا کند و درآمد آنها نسبت به سال گذشته 237 درصد افزایش را تجربه کند. دیگر بازی موفق این استودیو Elite Dangerous است که تاکنون چهار میلیون نسخه فروش داشته و مجموعا درآمد سازندگانش را به 82 میلیون دلار رسیده که افزایش چشم‌گیری نسبت به سال گذشته دارد که عدد 24 میلیون دلار را نشان می‌دهد.

این نکته را نیز در نظر بگیرید که بازی Jurassic World Evolution اولین اثر استودیو Frontier Evolution‌ بود که آنها خودشان وظیفه نشر آن را برعهده داشتند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج − 3 =