اخبار بازی

کانیه‌ وست در جستجوی کوجیما !

کانیه‌ وست در جستجوی کوجیما !

وی جی مگ: هیدئو کوجیما به تازگی اعلام کرده که به شهر نیویورک آمده تا روی بازی مورد انتظارش تحت عنوان Death Stranding کار کند. اکنون کانیه وست خواننده و رپر مطرح آمریکایی از این موضوع مطلع شده و اعلام کرده که در جستجوی کوجیما است و تمایل دارد حتما با خالق Metal Gear Solid دیداری داشته باشد.

به گزارش وی جی مگ، در این میان طولی که نکشید که جف کیلی، دوست صمیمی و نزدیک هیدئو کوجیما متوجه توییت کانیه وست شد و به آن واکنش نشان داد. پیش از این نیز وست و کیلی در جریان برگزاری نمایشگاه E3 با یکدیگر ملاقات کرده بودند. در حال حاضر مشخص نیست که چرا کانیه وست در جستجوی کوجیما بوده و می‌خواهد با وی ملاقاتی داشته باشد. همواره پیرامون هر دو این اشخاص، هنرمندان مختلفی دیده می‌شوند و اکنون نیز شاید رپر آمریکایی به بهانه صرف شام به دنبال سپری کردن اوقاتی با هیدئو کوجیما باشد. در این میان جف کیلی می‌تواند به واسطه آشنایی که با هر دو طرف دارد این ملاقات را ترتیب دهد.

عنوان Death Stranding به صورت انحصاری برای کنسول PS4 در دست توسعه بوده و زمان انتشار مشخصی ندارد. با این حال نورمن ریداس بازیگر نقش اصلی بازی یعنی شخصیت سم چندی پیش اعلام کرد بود عنوان نام‌برده در اوایل سال 2019 عرضه می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 + سیزده =