اخبار بازی

منتظر نسخه جدید بازی Killer Instinct در سال 2020 باشید

منتظر نسخه جدید بازی Killer Instinct در سال 2020 باشید

وی جی مگ: این روزها مایکروسافت سخت‌تر از همیشه کار می‌کند تا ضعف خود در مقابل سونی را برطرف کرده و حرفی برای گفتن در بازار بازی‌های ویدئویی داشته باشد. ضعفی که دلیل اصلی آن کمبود بازی‌های انحصاری است و حالا شایعاتی مطرح شده که شاید نشان دهد نسخه جدید بازی Killer Instinct در سال 2020 معرفی می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، یکی از افرادی که رابطه نزدیکی با مایکروسافت دارد به اطلاعاتی دست پیدا کرده که نشان می‌دهد قسمت دوم یکی از عناوین مهم و محبوب Xbox در سال 2020 رونمایی می‌شود. بازی که منتشر کننده این شایعه اعتقاد دارد طی چهار سال گذشته مخاطب‌های بسیاری را روی پلتفرم مایکروسافت جذب کرده.

شایعه مورد نظر به این مسئله اشاره دارد که در حال حاضر مراحل ساخت این بازی دنبال شده و اخبار بیشتری را از آن در سال 2020 می‌شنویم. هرچند نامی از هیچ بازی خاص در این شایعه به میان نیامده اما برخی رسانه‌ها اعتقاد دارند که با توجه به بازی‌های عرضه شده روی Xbox One انتظار می‌رود که شاهد معرفی نسخه جدید بازی Killer Instinct در سال 2020 باشیم. اثری که توانست نظر بسیاری از گیمرها را روی Xbox One به خود جلب کند.

البته در این میان نباید Ryse و Sunset Overdrive را فراموش کرد اما نکته قابل توجه این است که امتیاز هیچ‌کدام از این آثار به صورت انحصاری در اختیار مایکروسافت و پلتفرم Xbox نیست. نهایتا باید توضیح داد که احتمالا بازی مورد نظر این شایعه برای نسل آینده Xbox آماده می‌شود.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

19 + 12 =