اخبار بازی

Killstreak های بازی Call of Duty: Modern Warfare مشخص شد

Killstreak های بازی Call of Duty: Modern Warfare مشخص شد 1

وی جی مگ: امروز Infinity Ward و Activision تایید کردند که Killstreak ها در بازی Call of Duty: Modern Warfare وجود خواهند داشت. البته قبلا هم در این سری بازی Killstreak وجود داشته است. البته به نظر تمامی Killstreak ها معرفی نشده اند و سه مورد از آنها نام برده شده است. Juggernaut, Infantry Assault Vehicle, و White Phosphorus سه مورد از Killstreak های بازی هستند. Juggernaut قبلا هم در بازی وجود داشته است.

Juggernaut Suit یک لباس مخصوص و توسط care package قابل دریافت است. Infantry Assault Vehicle یک ماشین جنگی که تیربار 50 کالیبری روی آن سوار است و نمی‌توان با کنترل از راه دور آن را کنترل کرد؛ بدین معنی که حتما یک نفر باید این وسیله را هدایت کند. White Phosphorous یک ماده شیمیایی که میدان نبرد را با دود سفید در بر می‌گیرد و باعث بی نظمی دشمن می‌شود و اگر به آن نزدیک شوند، می سوزند.

این خبر در توییتر منتشر شد و دو روز دیگر باید منتظر رونمایی رسمی از مولتی پلیر بازی باشید. بازی در بخش مولتی پلیر دارای حالت جدیدی به نام gunfight خواهد بود. مبارزه دو تیم دو نفره رو به روی هم که با کشته شدن هر دو بازیکن یک تیم به عنوان برنده اعلام می‌شود. Juggernaut Suit قبلا هم در بازی خیلی بحث برانگیز بود. باید دید این بار اکتیویژن چطور این موضوع را مرتفع می‌کند.

این بازی در تاریخ جمعه ۳ آبان ۱۳۹۸ برای سه پلتفرم اصلی عرضه خواهد شد.

محمد جلیلی

محمد جلیلی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

ده + یازده =