اخبار بازی

Knack با یک بروزرسانی از قابلیت‌های PS4 Pro استفاده می‌کند

مارک سرنی که به عنوان طراح سخت‌افزار Playstation 4 شناخته می‌شود در ابتدای این نسل بازی تحت عنوان Knack را برای کنسول خانگی سونی تولید و منتشر کرد که به خوبی مورد توجه منتقد‌ها و گیمرها قرار نگرفت. در شرایطی که هر روز شاهد عرضه بازی‌های پلتفرم کمتری هستیم، بسیاری انتظار داشتند که با توجه به سابقه خوب مارک سرنی وضعیت Knack به شکل دیگری رقم بخورد اما نهایتا اینگونه نشد. با این وجود به نظر می‌رسد که سونی قصد دارد به هر شکلی گیمرها مجبور به تجربه این بازی کند.

در نشست خبری که وبسایت انگجت در آن حضور داشته مارک سرنی بخشی از بازی Knack را روی PS4 Pro به نمایش در آورده که ارتقای گرافیکی در آن دیده شده. طبق توضیحات سرنی اجرای بازی روی کنسول قوی‌تر باعث شده نه تنها شاهد عملکرد روان‌تری باشیم بلکه در کیفیت تصویر هم اختلاف قابل ملاحظه‌ای شکل می‌گیرید. با توجه به این مسئله بسیاری از رسانه‌ها خبر از این داده‌اند که احتمالا بعد از عرضه PS4 Pro برای Knack بروزرسانی منتشر می‌شود تا از قابلیت‌های گرافیکی این کنسول استفاده کند.

سوالی که در انتها به وجود می‌آید این است که چرا یکی از بازی‌های متوسط پلتفرم سونی از لحاظ گرافیکی ارتقا پیدا می‌کند اما به طور مثال Bloodborne که توانست از بسیاری رسانه‌ها لقب بهترین بازی سال را دریافت کند، فعلا هیچ بروزرسانی دریافت نمی‌کند.

 

منبع

برچسب‌هاKnack mark cerny PS4 PS4 Pro sony
محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

12 − پنج =