اخبار بازی

Kojima: بازی The Division یک رقیب برای ما به حساب می آید

Kojima: بازی The Division یک رقیب برای ما به حساب می آید 1

Ubisoft با به نمایش درآوردن بازی The Division  بسیاری را سورپرایز کرد ولی شگفت آورتر این بود که از سازنده سری بازی های Metal Gear Solid نسبت به این بازی تجمید بشنویم.

بعد از مشاهده بازی،کوجیما به سایت ژاپنی 4Gamers گفت که احساس می کنم بازی The Division می تواند سدی مقابل Metal Gear Solid V: The Phantom Pain باشد، که MGS 5 باید شکستش دهد.

Kojima در این مصاحبه گفت:

من فکر می کردم که این بازی واکنش های خوبی را به دنبال دارد ولی بعد از دیدن عنوان The Division،احساس کردم که باید بیشتر تلاش کنیم.ما در E3 در حال مبارزه با بسیاری از عناوین قوی بودیم.ما در گذشته یکبار با Metal Gear Solid 3 این مبارزه را بردیم و ما اکنون می خواهیم که یک بار دیگر این مبارزه را با Metal Gear Solid V ببریم.این V همان نماد victory (پیروزی) است.

اگر کوجیما نسب به یک بازی علاقه ای پیدا کند،هیچ وقت پنهان نمی کند. حتما او  کار های خاص Ubisoft  را درک می کند.

فرنود محبوبی

فرنود محبوبی

3 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

16 − 3 =

  • نه از فیلمایه این چشم بادومی ها نه از بازیاشون خوشم میاد نکه گیم پلی و گرافیک نداشته باشه ها اتفاقا از این نظر عالیه وای تو کاراکتر ها و داستانه بازی مثل فیلم هاشون خیلی زیاده روی می کنم یه جوری گریه شون خیلی گریه است خنده اشون نمادینه کلا کارا غیره طبیعی دیالوگ ها خیلی الکی می خواد خودشو نشون بده و… تریلر mgs V ببینید یکم به کاراکتر ها توجه کنید می فهمید شما هم. یه جا خوندم شرق آسیا این مدل رو دوست دارن . ولی منو خیلی اذیت می کنه خیلی مصنوعیه