اخبار بازی

بازسازی Metal Gear Solid در دست ساخت است ؟

بازسازی Metal Gear Solid در دست ساخت است ؟

وی جی مگ: بخش عمده‌ای از طرفداران مجموعه بازی Metal Gear به احتمال فراوان با جدایی کوجیما از Konami این مجموعه را دیگر دنبال نمی‌کنند اما اگر کمپانی ژاپنی خبر از بازسازی Metal Gear Solid دهد چه اتفاقی برای آنها رخ می‌دهد ؟ خبری که امروز در قالب یک شایعه منتشر شده اما بهتر است آن را باور نکنید.

به گزارش وی جی مگ، یکی از کاربرهای توئیتر به تازگی متوجه شده که Konami امتیاز تجاری دو نام Metal Gear و Metal Gear Solid را به تازگی و در تاریخ 25 اکتبر ثبت کرده. اطلاعاتی که باعث شده شایعه بازسازی Metal Gear Solid دوباره جان بگیرد اما با نگاهی به اطلاعات موجود می‌توان نتیجه گرفت که چنین موضوعی صحت ندارد.

اولین نکته‌ای که باید به آن توجه کرد این است که Konami چندی پیش تایید کرد فعلا کاری با این مجموعه ندارد. این در حالی است که Playstation Classic و Super Smash Bros Ultimate به زودی عرضه می‌شوند و یکی از نسخه اولیه Metal Gear Solid برای PS1 استفاده می‌کند و دیگری میزبان شخصیت اصلی این سری یعنی سالید اسنیک است.

برخی اعتقاد دارند که امتیازهای ثبت شده به این آثار ارتباط دارد اما از سویی کاربرهای دیگر به این موضوع اشاره کرده‌اند که ممکن است استودیو Bluepoint که سابقه بازسازی Shadow of the Colossus برای PS4 را دارد روی بازسازی Metal Gear Solid کار می‌کند. مدتی است که تایید شده این استودیو روی بازسازی یک بازی مهم کار می‌کند اما اطلاعاتی از آن در دسترس نیست.

نهایتا اما باید به این موضوع نیز اشاره کرد که انتشار بازی Castlevania Requiem که شامل Symphony of the Night و Rondo of Blood می‌شود بدون هیچ اطلاع قبلی صورت گرفت که بعید است که Konami همین رویکرد را برای بازسازی Metal Gear Solid اتخاذ کند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

11 − هشت =