اخبار بازی

تکذیب ساخت بازی Baldur’s Gate 3

تکذیب ساخت بازی Baldur’s Gate 3

وی جی مگ: روز گذشته شایعی مطرح شد که طی آن استودیو Larian Studios که به واسطه ساخت سری تحسین شده Divinity: Original Sin شناخته می‌شود IP مربوط به مجموعه Baldur’s Gate را خریداری کرده و ساخت بازی Baldur’s Gate 3 در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش وی جی مگ، تمامی افرادی که در گذشته یا به تازگی نسخه Enhanced Editions بازی Baldur’s Gate ساخته استودیو Bioware را تجربه کرده باشند متوجه خواهند شد این شایعه از معامله بزرگی خبر می‌دهد. اگرچه منبع این موضوع کاربری از فروم RPG Codex بود که مدعی شده بود همکاری جدید او، کارمند سابق استودیو Larian است اما پس از آن برایان فارگو موسس inXile Entertainment موضوع را داغ‌تر کرد و در توییتر خود نوشت که می‌داند ساخت بازی Baldur’s Gate 3 توسط چه شرکتی در حال انجام است.

متاسفانه هیچ کدام از این موارد درست به نظر نمی‌رسند. زیرا وبسایت WCCF Tech با استودیو Larian Studios ارتباط برقرار کرده و سازنده Divinity تمامی این موارد را انکار کرده است و مدعی شد هیچ IP را هم خریداری نکرده است. این استودیو اظهار کرد به کار روی مجموعه موفق Divinity و پروژه جدید در حال ساختش یعنی Project Gustav ادامه می‌دهد. هنگامی که زمان درست فرا برسد اطلاعات بیشتری از این بازی در دسترس قرار می‌گیرد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 + 19 =