اخبار بازی

بازی Layers of Fear 2 معرفی شد

بازی Layers of Fear 2 معرفی شد

وی جی مگ: به دنبال موفقیت بازی Layers of Fear، استودیو سازنده این اثر یعنی Bloober Team در حال توسعه پروژه بعدی خود با اسم رمز Melies بود که بسیاری حدس می‌زدند ادامه‌ای برای ساخته موفق آن‌ها باشد. سرانجام حدس و گمان‌ها مورد تایید قرار گرفت و به صورت رسمی بازی Layers of Fear 2 معرفی شد.

به گزارش وی جی مگ، در حال حاضر تنها تیزری برای بازی منتشر شده که اطلاعات چندانی در اختیار قرار نمی‌دهد. با این حال می‌توان متصور شد تجربه‌ای همانند نسخه اول در انتظار مخاطبین باشد. بازی Layers of Fear 2 توسط استودیو Bloober Team در حال توسعه بوده و کمپانی Gun Media نیز وظیفه نشر آن را برعهده خواهد داشت. اگرچه در این تیزر بیان می‌شود بازی در سال جاری در دسترس قرار می‌گیرد اما وبسایت رسمی بازی از انتشار آن در سال آینده خبر می‌دهد. در حال حاضر پلتفرم‌های مقصد نیز مشخص نشده اما انتظار می‌رود به مانند نسخه اول، بازی برای Nintedo Switch، Xbox One، PS4 و PC عرضه شود.

برخلاف شماره اول که پلیر در نقش یک هنرمند نقاش که از مشکلات روانی رنج می‌برد قرار می‌گرفت و باید کارهای باقی مانده هنری خود را به اتمام می‌رساند به نظر می‌رسد در بازی دوم پلیر در نقش یک بازیگر ایفای نقش خواهد کرد و باید از داستان و مشکلات این شخصیت پرده‌برداری کند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفده + هجده =