اخبار بازی

تماشا کنید: ویدئو لو رفته از بازی Harry Potter استودیو Avalanche Software

وی جی مگ: امروز شاهد انتشار ویدئو لو رفته از بازی Harry Potter هستیم که هنوز به صورت رسمی معرفی نشده و تاکنون صحبتی از آن توسط کمپانی Warner Bros انجام نشده بود. با این حال مدتی است که شایعاتی درباره ساخت بازی Harry Potter توسط استودیو Avalnche Software وجود دارد و احتمالا این ویدئو به آن پروژه مربوط می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، فروردین سال گذشته بود که بعد از خریداری شدن استودیو Avalanche Software توسط Warner Bros شایعاتی به وجود آمد که این توسعه‌دهنده روی بازی Harry Potter در ژانر نقش‌آفرینی کار می‌کند و فرایند تولید این بازی توسط موتور گرافیکی Unreal Engine 4 دنبال می‌شود. حالا شاهد ویدئو بازی Harry Potter با ژانر نقش‌آفرینی هستیم که توسط Unreal Engine 4 توسعه پیدا کرده.

در کنار این ویدئو، اطلاعاتی نیز منتشر شده که نشان می‌دهد بازی Harry Potter در قرن نوزدهم دنبال شده و اثری نقش آفرینی با زاویه دید سوم شخص است. به نظر می‌رسد که شخصیت تحت کنترل گیمر که امکان شخصی‌سازی آن وجود دارد، دانش‌آموز سال پنجم هاگوارتز است.

گیمر در بازی Harry Potter که هنوز به صورت رسمی معرفی نشده می‌تواند از میان 8 نوع سبک جادوگری یکی را انتخاب کند. این بازی به صورت Open World دنبال می‌شود و امکان ساخت جادوهای مختلف و ترکیبی نیز در آن وجود دارد.

هرچند در حال حاضر باز هم شایعه شده که استودیو Rocksteady روی این بازی کار می‌کند اما تمامی نکات موجود به پروژه بازی Harry Potter استودیو Avalanche Software اشاره دارد که مدتی است شایعاتی درباره آن به گوش می‌رسد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

16 + 5 =