اخبار بازی

اطلاعاتی از بازی جدید سازندگان Inside و Limbo

اطلاعاتی از بازی جدید سازندگان Inside و Limbo

وی جی مگ: استودیو مستقل Playdead تاکنون تنها دو بازی توسعه داده که هر دو تجربه‌های کوتاه دوبعدی را منتقل می‌کردند. با این حال ساخته‌های این استودیو یعنی Limbo و Inside تجربه‌های کم‌نظیری محسوب می‌شدند که با استقبال فوق‌العاده گیمرها هم روبه‌رو شدند. در حال حاضر می‌دانیم این توسعه‌دهنده مستقل در حال تولید بازی جدیدی است و تاکنون جزئیات خاصی از آن منتشر نشده و تنها مشخص شده بازی جدید سازندگان Inside و Limbo دارای فضای علمی تخیلی خواهد بود.

به گزارش وی جی مگ، یک ویسایت دانمارکی در گفتگوی اخیر خود با آرنت جنسن از استودیو Playdead اطلاعات جدیدی را به اشتراک گذاشته است. بازی بعدی این سازنده با عناوین قبلی آن‌ها متفاوت خواهد بود و در محیطی بازتر و بزرگ‌تر دنبال می‌شود. «این بازی جدید به نسبت دو اثر قبلی بزرگ‌تر خواهد بود. ساختار محیطی آن بازتر شده و به صورت سوم شخص دنبال می‌شود. محیط بازی به گونه‌ای بزرگ‌تر شده تا پلیر بتواند فضای بیشتری برای گردش در آن داشته باشد.»

« این بازی یک تجربه ماجراجویی در فضایی عملی تخیلی خواهد بود. با این حال حس و حالی هم‌چون دو ساخته قبلی ما را به مخاطب انتقال می‌دهد.» به نظر می‌رسد بازی جدید سازندگان Inside و Limbo همان لحن خشونت‌آمیز و اتمسفر سنگین خود را نیز حفظ کرده و آن را کنار فضای محیطی بزرگ‌تری قرار می‌دهد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نوزده + 3 =