اخبار بازی

فروش بازی Little Nightmares به یک‌ میلیون نسخه رسید

فروش بازی Little Nightmares به یک‌ میلیون نسخه رسید

وی جی مگ: عنوان پلتفرمر Little Nightmares با عرضه در سال 2017 با واکنش متفاوت منتقدان مواجه شد. البته این بازی اتمسفریک ترسناک فروش نسبتا قدرتمند را تجربه کرد. بنا به گفته ناشر بازی یعنی شرکت Bandai Namco، فروش بازی Little Nightmares به یک‌ میلیون نسخه رسیده است.

به گزارش وی جی مگ، میزان فروش اعلام شده شامل ترکیب فروش نسخه‌های فیزیکی و دیجیتالی بازی است. مدیر استودیو Tarsier Studios آندریاس جانسون رسیدن فروش بازی Little Nightmares به یک‌ میلیون نسخه را عملکردی فراتر از سطح انتظارات تیم سازنده توصیف کرد و اظهار کرد «ما بسیار افتخار می‌کنیم که اولین ساخته ما به چنین میزان فروشی رسیده و عملکرد آن فراتر از سطح انتظارات ما بوده است. Little Nightmares حاصل چشم‌اندازی برای یک بازی مستقل است و تجربه شدن آن توسط یک میلیون مخاطب برای ما لذت فراوانی دارد. این موفقیت نقطه‌عطف جدیدی برای استودیو Tarsier و بازی Little Nightmares به شمار می‌آید. ساخت اثری که به چنین موفقیتی دست پیدا کرده نشان می‌دهد مسیر انتخاب شده برای تیم ما به درستی صورت گرفته و این موضوع احساس بسیار خوبی دارد.»

علاوه‌بر بازی اصلی، سه بسته الحاقی متفاوت برای Little Nightmares عرضه شده است. بسته الحاقی The Depths، Secrets of the Maw و The Residence که هر کدام محتویات داستانی و محیط‌های جدیدی را برای جستجو به بازی اضافه می‌کردند. علاوه‌بر سه پلتفرم اصلی، این عنوان به همراه تمامی محتویات اضافی آن به صورت رسمی برای کنسول Nintendo Switch هم در دسترس است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

7 + پانزده =