اخبار بازی

Mads Mikkelsen در مورد Death Stranding و کوجیما صحبت می‌کند

Mads Mikkelsen در مورد Death Stranding و کوجیما صحبت می‌کند 1

در حال حاضر Death Stranding یک بازی بسیار اسرارآمیز است که هیچکس سر از کار آن در نمی‌آورد. تماشای تریلر مربوط به این بازی در حالی که کاملا عجیب به نظر می‌رسد، بسیار لذت بخش است. دو تریلر منتشر شده از بازی همه را سردرگم کرده است.

Mads Mikkelsen بازیگر هالیوودی که بعد از مدت‌ها شایعه حضورش در این بازی به عنوان نقش منفی با نمایشی جدید تایید شد در مورد این بازی می‌گوید:« Death Stranding هر چیزی که هست به نظرم خیلی پیچیده خواهد بود» او همچنین اشاره کرد که نمی‌تواند در مورد داستان بازی صحبت کند و اصلا چیزی هم در مورد داستان نمی‌فهمد!

Mikkelsen در ادامه گفت:« داستان خیلی پیچیده خواهد بود، شما کوجیما را می‌شناسید، او یک فرد بسیار با استعداد است. او در مورد داستان بازی با من صحبت کرد و من فقط مقداری از داستان را فهمیدم. در این بین به دفعات از او پرسیدم که چه اتفاقی افتاد؟ من باید این قسمت از داستان را ببینم تا آن را بفهمم و آن هم به خاطر این است که کوجیما در حال خلق یک بازی بسیار متفاوت و جدید است.»

Mikkelsen در ادامه گفت که هیچکدام از بازی‌های کوجیما را قبلا بازی نکرده است اما با آثار او آشنایی دارد. همچنین Mikkelsen گفت که وقتی پسرش فهمید او در پروژه Death Stranding همکاری می‌کند، بسیار خوشحال شد. او در مورد تریلر ابتدایی Death Stranding با بازی Norman Reedus گفت:« من این تریلر را تماشا کردم و باید بگویم از دید بازیگری این تریلر بسیار تماشایی بود. من یک گیمر نیستم ولی احساساتی که این تریلر به بیننده القا می‌کند دیوانه‌وار است، من عاشق آن شدم.»

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سیزده − 1 =

  • “او همچنین اشاره کرد که نمی‌تواند در مورد داستان بازی صحبت کند و اصلا چیزی هم در مورد داستان نمی‌فهمد!”
    یعنی کوجیما عالیه :)))