اخبار بازی

اظهار نظر جدید مد میکلسن درباره Death Stranding

اظهار نظر جدید مد میکلسن درباره Death Stranding

وی جی مگ: هیدئو کوجیما همواره عادت دارد تا قبل از انتشار آثارش، جزئیات را تا حد ممکن به صورت مبهم نگه دارد. همین مورد برای بازی Death Stranding که به صورت انحصاری برای PS4 در حال توسعه است نیز صدق می‌کند. با این حال گیمرها و مخاطبین تنها افرادی نیستند که نمی‌دانند این بازی از چه قرار است زیرا گفته‌های جدید مد میکلسن درباره Death Stranding بیان می‌دارد او هم در رابطه با این بازی گیج شده است.

به گزارش وی جی مگ، مد میکلسن به تازگی گفتگویی با وبسایت Polygon داشته و در آن در خصوص مسائل مختلفی صحبت کرده است که سرانجام بحت Death Stranding هم پیش کشیده شد. مد میکلسن درباره Death Stranding توضیح داد که هنگامی که با کوجیما برای ایفای نقش در بازی ملاقت کرد و حضور در آن را پذیرفت برای مدتی (و حتی گاهی اکنون) در رابطه بازی گیج و سردرگم بوده زیرا فهمیدن تفکر کوجیما بسیار سخت و دشوار است. این بازیگر شناخته شده که یکی از نقش‌های اساسی ساخته جدید Kojima Productions ایفا خواهد کرد گفت. «در ابتدا هیچ ایده‌ای نداشتم که این شخص در مورد چه چیزی صحبت می‌کند.»

«پس از ملاقات با کوجیما، از اطرافیانم و افرادی که جوان‌تر هستند در رابطه با کوجیما پرس‌ و جو کردم و تمامی این افراد به من می‌گفتند کوجیما پدرخوانده دنیای بازی‌های ویدئویی به شمار می‌رود و مشخص شد این فرد یک نابغه است. هر کاری که او در حال انجام بوده و یا با همکاری یکدیگر در حال انجام هستیم شخصا چیزی مشابه آن را مشاهده نکردم. او هنوز سعی می‌کند طرح موجود پشت بازی Death Stranding را به من بفهماند در حالی که من مثل یک احمق به او نگاه می‌کنم و درخواست می‌کنم تا او باری دیگر توضیح دهد. جهان او جزئیات بسیاری دارد. هنگامی که کار به انجام می‌رسد همه چیز منطقی بوده اما تا پیش از آن، درک گفته‌ها و تفکرات او بسیار دشوار است.»

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × 5 =