اخبار بازی تریلر

سه گانه «مافیا» توسط 2K Games با انتشار تیزری معرفی شد

Mafia Trilogy

درست شنیدید، انتظارها به پایان رسید و بعد از شایعات فراوانی که پیرامون آن بود، سه گانه این عنوان (Mafia Trilogy) به همراه یک تیزر 30 ثانیه معرفی شد. متاسفانه شرکت سازنده هیچ جزییاتی از نحوه ساخته شدن این سه گانه در اختیارمان قرار نداده و معرفی کامل آن را به تاریخ 19 می، یعنی 6 روز دیگر موکول کرده است.

همانطور که در تیزر شاهد هستید هر سه عنوان از این سری در این بسته حضور خواهند داشت اما سوالی که برایمان پیش آمده، نحوه بازسازی شدن اولین شماره از بازی است. آیا کاملا بازسازی و به اصطلاح ریمیک شده یا نه صرفا یک ریمستر ساده است؟ نظر شما چیست؟

برای اطلاع بیشتر باید گفت که نسخه اول مافیا در سال 2002 و برای پلتفرم های PC, PS2 و Xbox منتشر شده بود. 8 سال بعد از آن شماره دوم توسط تیمی دیگر برای نسل قبل ساخته شده و در نهایت سومین شماره در نسل حاضر برای کنسول های PS4, Xone و PC منتشر شد.

بروزرسانی:

عکس های این بسته توسط فروشگاه مایکروسافت زودتر از موعد درز پیدا کردند و همانطور که شاهد هستید شماره اول بازی بصورت کامل بازسازی شده است؛ همچنین طبق توضیحاتی که در فروشگاه نوشته شده این بازی در تاریخ 28 آگوست منتشر خواهد شد.

 

فردین باقریان

فردین باقریان

فردین باقریان - نویسنده و منتقد در حوزه ویدئو گیم

3 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 × پنج =

  • الان دقیقا قراره چیکار کنن؟؟ من خیلی متوجه نشدم.الان قراره هر سه نسخه ریمیک شن؟؟ هر سه نسخه باهم قاطی شن ؟؟ اگه اره مافیا سه که تازه اومده یعنی اومدم تغییر میدن یا چی؟؟

    • با توجه به خبرهایی که لیک شده و تصاویری که دیدیم، نسخه اول کاملا ریمیک شده، نسخه دوم ریمستر شده و تغییر خاصی نداره (نسخه پی سی این عنوان خیلی سرتر از نسخه کنسولی بود و احتمالا اون نسخه رو تجربه میکنیم) و نسخه سه هم چون همین نسل اومده بود فوقش یه دستی روش میکشن فقط.