اخبار بازی تریلر

تماشا کنید: بازی ترسناک Maid of Sker معرفی شد

وی جی مگ: توسعه‌دهنده و ناشر ولزی یعنی Wales Interactive بازی ترسناک Maid of Sker را معرفی کرد. این کمپانی که به واسطه ساخت عناوینی هم‌چون Don’t Knock Twice شناخته می‌شود از بازی اول شخص ترسناک با عناصر ماجراجویی رونمایی کرد که برای سه‌ماهه سوم 2019 برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش وی جی مگ، بازی ترسناک Maid of Sker که در آن خبری از استفاده از سلاح نیست چندین مسیر داستانی را در مقابل مخاطب قرار می‌دهد. بازی با ساختار روایت غیرخطی به پلیر اجازه می‌دهد تا با انتخاب‌های خود در یکی از سه شاخه داستانی پیشروی کرده و پایان مخصوص به خودش را تجربه کند. باید اشاره کرد بازی براساس یک داستان واقعی و افسانه‌های محلی ولزی بوده و داستان شخصی به نام الیزابت ویلیامز را روایت می‌کند به واسطه شکست عاطفی جان خود را از دست می‌دهد.

هم‌چنین سازندگان Maid of Sker تاکید زیادی روی سیستم صداگذاری سه‌بعدی آن داشتند که با استفاده از هوش مصنوعی، یکی از مکانیک‌های اصلی ساختار گیم‌پلی Survival بازی را تشکیل می‌دهد. طراحی بصری واقع‌گرایانه بخشی دیگر از ویژگی‌های اشاره شده بوده که قرار است روی PC به صورت 4K کامل و حداقل روی 1080p و 60 فریم بر ثانیه اجرا شود. روی دو کنسول PS4 Pro و Xbox One X هم از HDR پشتیبانی می‌کند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

16 + دوازده =