اخبار بازی

ثبت نام صداگذار Super Mario در کتاب گینس

ثبت نام صداگذار Super Mario در کتاب گینس

وی جی مگ: نام صداگذار Super Mario یعنی چارلز مارتینت به دلیل بیشترین تعداد صداگذازی برای یک شخصیت بازی در کتاب‌ رکوردهای گینس ثبت شد.

به گزارش وی جی مگ، به لطف عرضه بازی Super Smash Bros. Ultimate در هفته گذشته، مارتینت در 100 عنوان مختلف صداگذاری شخصیت Super Mario را انجام داده است. این خبر توسط خود مارتینت در حساب رسمی‌اش در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شد. از سال 1992 و با عرضه Mario Teaches Typing و Super Mario Bros در حدود سه دهه است که مارتینت پشت چهره این شخصیت محبوب نینتندو قرار دارد.

از آن زمان تاکنون نام صداگذار Super Mario در 100 عنوان از این مجموعه دیده می‌شود. همچنین ایشان سابقه صداگذاری دیگر شخصیت‌های دنیای Mario هم‌چون Luigi، Wario، Waluigi و بسیاری دیگر را هم برعهده داشته است.

علاوه‌بر Mario در کارنامه کاری این صداگذار 63 ساله بازی‌های دیگری مثل Kane & Lynch، Ratchet and Clank، Shinobi، Super Punch Out، Jet Set Radio و Lord of the Rings دیده می‌شود. اعلام خبر ثبت نام چارلز مارتینت در کتاب گینس، استقبال و تبریک‌های فراوان طرفداران نینتندو و سری Mario را در فضای مجازی به دنبال داشت.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × یک =