اخبار بازی

اعلام تاریخ عرضه Mark of the Ninja: Remastered برای Nintendo Switch

تاریخ عرضه Mark of the Ninja: Remastered

وی جی مگ: در کنفرانسی که Nintendo داشت، Klei Entertainment بازی Mark of the Ninja Remastered را معرفی کرد. نسخه اصلی بازی در سال 2012 منتشر شده بود. تریلری از این بازی منتشر شد که تاریخ عرضه بازی را اعلام می‌کند.

به گزارش وی جی مگ، در تریلر منتش شده اعلام شد که بازی Mark of the Ninja Remastered در تاریخ 9 اکتبر منتشر خواهد شد. نسخه بازسازی شده این بازی، افکت‌های بهتری خواهد داشت و انیمیشن‌هایی که در میان‌پرده‌ها به نمایش درمی‌آیند روان‌تر خواهند بود.

صدای بازی در این نسخه بهتر شده است و کیفیت بهتری را ارائه می‌دهد. این نسخه از بازی‌ همه محتواهای Mark of the Ninja Special Edition را خواهد داشت و پلیر‌ها کامل‌ترین نسخه را خواهند داشت و هیچ مرحله، ماموریت، آیتم و سایر چیزها را از دست نخواهند داد.

بازی Mark of the Ninja در سبک مخفی‌کاری دوبعدی است که پلیر کنترل یک نینجای بی‌نام به دست می‌گیرد و می‌خواهد انتقام بگیرد. با اینکه سبک این بازی مخفی‌کاری است اما مبارزه‌های سریعی در آن وجود دارد.

بازی Mark of the Ninja قبلا برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox 360 منتشر شده بود و حالا نسخه بازسازی شده این بازی با نام Mark of the Ninja Remastered درتاریخ 9 اکتبر برای کنسول Nintendo Switch منتشر خواهد شد.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × دو =