اخبار بازی

تشویق Insomniac از سوی مارول به ساخت بازی‌های بیشتری از Spider-Man

تشویق Insomniac از سوی مارول به ساخت بازی‌های بیشتری از Spider-Man

وی جی مگ: استودیو Insomniac از سوی مارول و سونی مامور شد تا عنوانی براساس شخصیت کومیک‌بوکی این شرکت توسعه دهد و این سازنده نیز به خوبی از پس ساخت Spider-Man برآمد. نکته قابل توجه آزادی عملی است که مارول در اختیار Insomniac Games قرار داد تا آن‌ها براساس تصمیم خود یک شخصیت را انتخاب کرده و داستانی برای آن روایت کنند.

به گزارش وی جی مگ، تد پرایس مدیر مجموعه Insomniac Games در گفتگو با IGN در مورد نحوه ساحت بازی لایسنس شده از سوی مارول صحبت کرد. پرایس توضیح می‌هد «کانی بوث از دوستان ما در شرکت سونی، روزی در دفتر ما حضور داشت و از من پرسید نظرت راجع به کار روی یک بازی از دارایی‌های مارول چیست؟ از آن جایی که ما نیز تاکنون روی بازی لایسنس شده از دارایی‌های یک شرکت دیگر کار نکرده بودیم جوابی بسیار معمولی به این پرسش نشان دادم. اما هنگامی که مسئله با دیگر افراد استودیو به اشتراک گذاشته شد آن‌ها شدیدا از این مسئله استقبال کردند.»

پرایس توضیح می‌دهد که Insomniac از سوی مارول برای تولید یک محصول از پیش طراحی شده تحت فشار قرار نگرفت و در عوض به آن‌ها اجازه داد تا با تصمیم خود، پروژه تولیدی را انتخاب نمایند. ظاهرا مارول تمامی داستان‌ها و شخصیت‌ها را پیش‌رو سازندگان Ratchet & Clank قرار داده تا آن‌ها هر پروژه‌ای را که دوست دارند انتخاب کنند. شخصیت Spider-Man نیز محبوب‌ترین کاراکتر نزد اعضای این استودیو بود. زیرا این شخصیت هم همواره مورد آزاد قرار گرفته و علاوه‌بر بخش ابرقهرمانی، بخش زندگی معمولی او به عنوان پیتر پارکر هم داستان‌های زیادی برای روایت دارد. «Spider-Man کاراکتری بسیار انسانی داشته و در عین حال محبوب‌ترین شخصیت مارول است. اما بیشتر از Spider-Man، این پیتر پارکر بود که توجه ما را به سوی خود جلب کرد.»

در آخر تد پرایس توضیح می‌دهد کار روی بازی Sunset Overdrive به آن‌ها کمک زیادی کرد تا بتوانند مکانیک‌های مربوط به پیمایش و جابجایی را برای Spider-Man پیاده‌سازی کنند. با توجه به موفقیت به دست آمده تعجبی هم ندارد که مارول از Insomniac بازی‌های بیشتری از این شخصیت توسعه دهد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یازده + هفده =