اخبار بازی

منتظر بازی Fantastic Four باشیم ؟

منتظر بازی Fantastic Four باشیم ؟

وی جی مگ: به نظر می‌رسد که Marvel Games خود را برای معرفی یک اثر جدید آماده می‌کند و برخی اعتقاد دارند که این معرفی می‌تواند به بازی Fantastic Four ارتباط مستقیمی داشته باشد. بازی که البته تاکنون هیچ شایعه خاصی پیرامون آن منتشر نشده.

به گزارش وی جی مگ، به تازگی Marvel Games از لوگو جدید خود رونمایی کرده که در آن می‌توان عدد چهار را به شکل واضحی دید. با توجه به اینکه آنها چندی پیش بازی Marvel Ultimate Alliance 3 را به صورت انحصاری برای Nintendo Switch معرفی کرده‌اند، برخی اعتقاد دارند که بازی Fantastic Four گزینه بعدی آنها برای حضور در این شاخه از سرگرمی است.

نکته‌ای که باید به آن توجه داشت این است که احتمال اختصاص داشتن بازی Fantastic Four به تلفن‌های همراه نیز وجود دارد. مارول سابقه طولانی در عرضه بازی‌های موبایل دارد و ممکن است این پروژه نیز به کنسول‌های خانگی و در اصل یک بازی بزرگ ارتباطی نداشته باشد.

در نهایت باید به این مسئله نیز اشاره کرد که برخی کاربرها انتظار دارند که عدد چهار در لوگو Marvel Games به معرفی Marvel vs Capcom 4 ارتباط داشته باشد اما فروش Marvel vs Capcom Infinite به قدری ضعیف بود که فعلا خبری از این مجموعه نباشد.

منتظر بازی Fantastic Four باشیم ؟ 1

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

10 + دوازده =