اخبار بازی

Marvel vs Capcom 4‌ سال آینده منتشر می‌شود

هفته گذشته در انجمن NeoGAF شایعه‌ای مطرح شد که سونی و کپکام قصد دارند، قسمت چهارم از مجوعه موفق Marvel vs Capcom را در جریان PlayStation Experience 2016 معرفی کنند. بعد از انتشار این شایعه امروز بسیاری از منابع خبری به این مسئله اشاره کرده‌اند که به احتمال این اتفاق رخ داده و باید شاهد انتشار Marvel vs Capcom 4 در سال آینده میلادی باشیم.

وبسایت پولیگان در همین رابطه توضیح داده که به احتمال فراوان در این نسخه مارول تمرکز خود را روی شخصیت‌هایی قرار می‌دهد که در دنیای سینمایی کتاب‌های مصور این شرکت حضور دارند. شخصیت‌هایی همچون Captain America، Iron Man و Hulk شامل این موضوع می‌شوند. در مقابل انتظار می‌رود که بسیاری از شخصیت‌های کلاسیک این مجموعه بازی همچون Wolverine، Magneto و Storm با توجه به اینکه حق استفاده امتیاز سینمایی آنها در اختیار کمپانی فاکس قرار دارد، در این بازی حضور نداشته باشند.

آخرین نسخه از این مجموعه که Ultimate Marvel vs. Capcom 3 نام داشت در سال 2011 میلادی برای Playstation 3 و Xbox 360 منتشر شد. این اولین باری است که شخصیت‌های مجموعه X-Men در مجموعه بازی‌های Marvel vs Capcom حضور ندارند. مسئولان کپکام فعلا درباره این شایعه توضیحی نداده‌اند. در ادامه می‌توانید تصویری را مشاهده کنید که به احتمال فراوان از تریلر این بازی گرفته شده و عدد چهار را نشان می‌دهد.

i-img

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نوزده + بیست =