اخبار بازی

تبدیل Spider-Man به پرفروش‌ترین بازی ابرقهرمانی تاریخ

تبدیل Spider-Man به پرفروش‌ترین بازی ابرقهرمانی تاریخ

وی جی مگ: در حالی که در چند سال گذشته بازی‌های ابرقهرمانی مطرحی عرضه شدند که عملکرد تجاری قابل قبولی از خود برجای گذاشتند اما به گفته NPD ساخته انحصاری استودیو Insomniac Games یعنی بازی Spider-Man به پرفروش‌ترین بازی ابرقهرمانی تاریخ تبدیل شده است.

به گزارش وی جی مگ، در حالی که پیش از این با انتشار لیست پرفروش‌ترین بازی‌های ماه نوامبر توسط گروه NPD مشخص شد Red Dead Redemption 2 و Call of Duty: Black Ops 4 در ابتدای چارت قرار دارند اما ابرقهرمان محبوب مارول هم تاثیر قابل توحهی را در فروش از خود برجای گذاشت. اکنون مت پیسکاتلا تحلیل‌گر گروه NPD در توییتر خود خبر داد که بازی Spider-Man به پرفروش‌ترین بازی ابرقهرمانی تاریخ تبدیل شده. این در حالی است که در سا‌ل‌های اخیر مجموعه سه‌گانه Batman Arkham نیز توسط Rocksteady منتشر شده بودند.

عنوان Spider-Man با عرضه در ماه سپتامبر توانست تنها در چند روز اول انتشار 3.3 میلیون نسخه به فروش برساند. هم‌چنین این اثر به عنوان دومین بازی پرفروش ماه اکتبر نامیده شده بود. باندل Black Friday این اثر نیز بزرگ‌ترین روز فروش کنسول PS4 از زمان عرضه را رقم زد که محتوی یک نسخه از بازی و یک کنسول PS4 با ظرفیت 1 ترابایت به قیمت 200 دلار بود. گزارش ماه اخیر جدول فروش بریتانیا نیز بیان می‌کرد Spider-Man به دنبال عبور از ساخته موفق استودیو Naughty Dog یعنی Uncharted 4: A Thief’s End است تا به پرفروش‌ترین بازی انحصاری کنسول PS4 تبدیل شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

ده − 5 =