اخبار بازی

شوخی جالب Insomniac با شایعه کاهش گرافیکی بازی Spider-Man

شوخی جالب Insomniac با شایعه کاهش گرافیکی بازی Spider-Man

وی جی مگ: به‌روزرسانی جدید عنوان Spider-Man علاوه‌بر اضافه کردن قابلیت New Game Plus شامل شوخی جالب Insomniac با شایعه کاهش گرافیکی این اثر می‌باشد که در نوع خود اقدامی جالب توجه محسوب می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، همان‌طور که به یاد دارید چندی قبل از انتشار بازی بود که با نمایش تریلری، شایعات کاهش گرافیکی Spider-Man بر سر زبان‌ها افتاد و کاربران با مقایسه تصویری به خصوص که در آن به ظاهر از جزئیات گودال پر از آب روی زمین و میزان انعکاس نور آن کاسته شده بود، پایین آمدن سطح گرافیکی و بصری بازی را سوژه کرده و آن را مورد انتقاد و تمسخر قرار داده بودند.

سازندگان Spider-Man در همان زمان به این مسئله واکنش نشان داده و اظهار کردند هیچ گونه کاهش گرافیکی در کار نبوده و تغییرات صورت گرفته بخشی از بحث فنی را تشکیل می‌دهند. با این حال اکنون که حدودا بیش از یک از عرضه ساخته موفق انحصاری سونی می‌گذرد، انتشار به‌روزرسانی جدید بازی شامل شوخی جالب Insomniac با تمامی این مسائل بوده بدین صورت که توسعه‌دهنده بازی بسته استیکرهای جدیدی را به بخش Photo Mode بازی اضافه کرده که شامل گودال‌ها و چاله‌های لبریز از آب می‌شود. سپس این استیکرها در دقیقا روی همان تصویر به خصوص قرار داده شده و توسط طراح رابط کاربری بازی از استودیو Insomniac Games در توییتر به اشتراک گذاشته شده است.

شوخی جالب Insomniac با شایعه کاهش گرافیکی بازی Spider-Man 1

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفده + 13 =