اخبار بازی

قابلیت New Game Plus به بازی Spider-Man اضافه می‌شود

New Game Plus به بازی Spider-Man اضافه می‌شود

وی جی مگ: چند روزی است که بازی Spider-Man منتشر شده است و عملکرد بسیار خوبی داشته است به طوری که متای 87 را دریافت کرده است و استودیو Insomniac از طرف Marvel به ساخت بازی‌های بیشتر از Spider-Man تشویق شده است. با این حال مدت‌زمان گیم‌پلی این بازی با توجه به جهان باز بودن آن زیاد نیست و کسانی که آن را به اتمام می‌رسانند دوست دارند تا این بازی را با حالت New Game + دوباره تجربه کنند.

به گزارش وی جی مگ، استودیو Insomniac Games به تازگی تائید کرد در حال توسعه قابلیت New Game Plus هستند. آن‌ها اعلام کردند که روند توسعه این قابلیت به خوبی پیش می‌رود و می‌توانند آن را به زودی عرضه کنند. البته تاریخ دقیقی برای عرضه آن اعلام نکرده‌اند.

بازی God of War که در انحصار کنسول PS4 است، چند ماه بعد از عرضه بازی قابلیت New Game Plus را دریافت کرد و انتظار می‌رود که این قابلیت برای بازی Spider-Man به زودی منتشر شود با اینکه Insomniac Games هنوز اطلاعتی از این قابلیت به اشتراک نگذاشته است، ساختن این قابلیت به زمان زیادی احتیاج ندارد.

بازی Spider-Man در تاریخ 7 سپتامبر به طور انحصاری برای کنسول PS4 منتشر شد و از قابلیت‌های کنسول PS4 Pro نیز بهره می‌برد.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × 3 =