اخبار بازی

همکاری سونی و مارول برای رکوردشکنی Spider-Man در گینس

رکوردشکنی Spider-Man در گینس

وی جی مگ: بار دیگر شرکت Sony و Marvel همکاری می‌کنند تا بتوانند رکورد گینس را برای بازی Spider-Man ثبت کنند. رکوردی که آن‌ها می‌خواهند ثبت کنند، بیشترین لباسSpider-Man است که مردم در یک منطقه پوشیده‌اند.

به گزارش وی جی مگ، این رکورد در Comic Con شهر Stockholm شکسته شده بود. Sony و Marvel 547 داوطلب را جمع کردند تا لباس Spider-Man را بپوشند. سردبیرMarvel یعنی C.B Cebulski در تویتی اعلام کرد با شرکت Sony همکاری می‌کنند تا رکورد Spider-Man را ثبت کنند و همان‌طور که اشاره شد داوطلب‌ها لباس Spider-Man را خواهند پوشید.

Marvel گفت که یک قرار داد تبلیغاتی نیز برای این کار بسته شده است. در این تویت عکسی منتشر شد که در آن 547 نفر با لباس Spider-Man در آن حضور دارند. این تعداد باعث می‌شود تا Marvel و Sony بتوانند رکورد جدیدی را ثبت کنند.

مانند هر رکورد جهانی دیگر شاید خیلی‌ها ندانند که این‌‌کار باعث ثبت رکورد جدیدی می‌شود. بازی Spider-Man توانسه به فروش بسیار خوبی دست یابد و در صدر پرفروش‌ترین بازی‌ها است. این کار می‌تواند تبلیغ بسیار خوبی برای این بازی باشد و مردم را برای خرید بازی مشتاق‌تر کند. با موفقیت بازی Spider-Man و تلاش این دو شرکت برای ثبت رکورد جدید می‌توان در آینده انتظار بیش از 547 نفر را داشت. مردم قرار است لباس‌های سنتی Spider-Man را بر تن کنند. بازی Spider-Man لباس‌های زیادی برای این شخصیت دارد که استفاده از آن‌ها می‌تواند ایده خوبی باشد.

بازی Spider-Man در تاریخ 7 سپتامبر به طور انحصاری برای کنسول PS4 منتشر شد و از ویژگی‌های کنسول PS4 Pro پشتیبانی می‌کند یعنی می‌توانید بازی را با گرافیک بهتری بازی کنید.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هجده − دوازده =