اخبار بازی

برنامه Insomniac برای ادامه بازی Spider-Man | اسپویلر

ادامه بازی Spider-Man

وی جی مگ: کارگردان بازی Spider-Man به موفقیت بزرگی دست‌یافته است و این بازی شروع بسیار خوبی داشته است. بازی Spider-Man موفق به دریافت متای 87 شده است و ساخت این بازی بدون حضور Sony امکان‌پذیر نبود.

به گزارش وی جی مگ، Bryan Intihar به‌ تازگی صحبت‌هایی در مورد بازی Spider-Man کرده است. در صحبتی که او با Kinda Funny داشت در مورد آینده این بازی و پتانسیل بالای آن صحبت کرده است.

متن زیر حاوی اسپویلر است، پس اگر هنوز این بازی را به اتمام نرسانده‌اید بهتر است که متن زیر را نخوانید.

از Intihar در مورد آینده احتمالی Spider-Man پرسیده شد و با وجود دو Spider-Man یعنی Peter Parker و Miles Morales چه‌ کاری انجام خواهند داد؟ آیا Peter Parker به عنوان Spider-Man باقی می‌ماند یا Insomniac نقشه‌هایی برای Miles دارد؟

Intihar گفت: «به نظر من این قسمت جالب بازی است و برای آن نقشه‌ای داریم. فکر می‌کنم راه‌های متفاوتی برای ساخت قسمت بعدی وجود دارد. می‌خواهم مردم با اتفاقات بازی کنار بیایند.»

با اینکه اطلاعت زیادی از قسمت بعدی آن منتشر نشد ولی می‌دانیم که قسمت بعدی این بازی ساخته‌ خواهد شد.

سوال دیگر در مورد پایان بازی Spider-Man بود که Harry Osborn فراموش شده بود. در میان‌پرده پایانی بازی، Harry در قفسه شیشه‌ای زندانی شده بود که پر از مایع سبز بود. البته نکته جالب‌تر شخصیت Venom است که به نظر می‌رسد در قفسه‌ای نزدیک Harry زندانی شده بود.

Intihar اطلاعات زیادی در این مورد نداد ولی در مورد لباس سیاه Spider-Man صحبت کرد که چرا در بازی وجود نداشت. «من فکر می‌کنم که چنین لباسی باید در موقعیت مناسبی وجود داشته باشد و اگر آن را به عنوان یک لباسی قرار می‌دادیم که برای به‌دست آوردن آن باید در بازی کار‌هایی انجام دهید، کار درستی به نظر نمی‌رسید. این یکی از بهترین داستان‌هایی است که می‌توان گفت و داستان پیچیده‌ای است و این داستان به روش Insomniac تعریف خواهد شد.»

هنوز خیلی زود است تا در مورد داستان Spider-Man بعدی صحبت کنیم ولی به نظر می‌رسد که Intihar و Insomniac Games علاقه زیادی به لباس سیاه Spider-Man و داستانی مرتبط با آن دارند.  با موفقیت این بازی، سازندگان آن اشتیاق بیشتری برای ساختن قسمت بعدی دارند ولی نباید انتظار نسخه بعدی را به این زودی‌ها داشته باشیم.

بازی Spider-Man چند روز پیش به طور انحصاری برای کنسول PS4 منتشر شد و از قابلیت‌های کنسول PS4 Pro نیز استفاده می‌کند.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک × 2 =