اخبار بازی

وبسایت EmuParadise بعد از 18 سال تعطیل شد

وبسایت EmuParadise

وی جی مگ: برای بسیاری از مردم سایت EmuParadise خیلی مهم بود که Romهای مختلفی در سایت قرار می‌داد. این سایت مانند یک موزه بازی بود که تنوع زیادی در آن دیده می‌شد. متاسفه این سایت بعد از مدت زیادی فعالیت تعطیل شد.

به گزارش وی جی مگ، گزارشی از Reddit رسیده که اعلام می‌کند این سایت بعد از 18 سال فعالیت تعطیل شده که دیگر نمی‌توان این سایت را باز کرد. نامه‌ای به دستمان رسیده که به شرح زیر است:

بسیاری از شما متوجه شده‌اید که اوضاع سایت‌های emulation در حال تغییر است. چیزی که شما نمی‌دانید این است که ‌وب‌سایت ما 18 سال است که چنین مشکلاتی را دارد. از دریافت نامه‌های تهدید‌آمیز در روز‌های اول تا خاموش شدن سرور‌ها. درخواست‌های زیادی برای دست از کار کشیدن ما وجود داشت که می‌بینید هیچ تضمینی برای ما وجود ندارد.

من EmuParadise را 18 سال پیش ساختم چون نتوانستم بیشتر آن بازی‌ها را بازی کنم و در حالی که در کشور هند بزرگ می‌شدم، می‌خواستم تا بقیه مردم این بازی‌ها را تجربه کنند. در طی این سال‌ها بسیاری از مردم به من ملحق شدند و کمک کردن تا موفق شوم. در این وب‌سایت علاقه من به‌ بازی‌های کلاسیک نمایان شد.

در طی این سال‌ها من بدون خستگی با بقیه تیم کار کردم تا مطمئن شوم همه بتوانند نسخه سالم از این بازی‌ها را داشته باشند. ما ایمیل‌های زیادی دریافت کردیم که مردم به ما می‌گفتند بسیار خوشحال هستند که خاطرات دوران کودکی آن‌ها دوباره زنده شده و توانستند آن‌ها را با نسل بعدی به اشتراک بگذارند. حتی سربازها ایمیل‌هایی فرستاده بودند که به با این بازی‌ها که در دوران بچگی آن‌ها را انجام می‌دادند توانستند روز‌های سخت خود را سپری کنند. ایمل‌هایی از سوی کسانی که برادر یا خواهرشان را از دست داده بودند دریافت کردیم که با این بازی‌های کلاسیک توانستند به آرامش برسند. داستان‌های زیادی در این مورد وجود دارد.

سفر طولانی و زیبایی داشتیم که پستی و بلندی‌های خودش را داشت. وقتی که این کار را شروع کردم به جای آن می‌توانستم کارهای دیگری انجام دهم ولی انتخاب من همین بود.

پس آخر این کار چه می‌شود؟ ارزش ندارد که آرامش این تیم را به خاطر عواقبی که در انتظار آن‌هاست به خطر بندازیم. این کار را به خاطر عشقمان به این بازی‌ها انجام دادیم تا شما بتوانید لحظات خوب خود را زنده کنید. متاسفانه نمی‌توانیم کاری کنیم تا همه را راضی کنیم و در عین حال با مشکل مواجه نشویم.

این تصمیم برای من بسیار احساسی است ولی باور دارم که کار درستی را انجام می‌دهیم. ما تصمیم گرفتیم تا از نو شروع کنیم و همچنان به این بازی‌ها علاقه‌مند هستیم و کارهای جالبی در مورد این بازی‌ها انجام خواهیم داد. البته فعلا نمی‌توانید بازی‌ها را از وب‌سایت ما تهیه کنید. هنوز دیتابیس emulatorها و هر چیز که به این بازی‌ها مربوط می‌شود را داریم.

چند نقشه برای آینده داریم. قرار است یک شروع تازه و سرگرم‌کننده داشته باشیم و خبرهای زیادی در آینده برای شما داریم. دوست داریم تا نظرات شما را بخوانیم که چه فکری در مورد ما می‌کنید ولی برای الآن به این تغییر نیاز داریم. ما به شما 18 سال خدمت کردیم و این کار بسیار جذاب بود.

هر پایانی یک شروع جدید دارد و ما برای پیدا کردن راه جدیدمان بسیار هیجان‌زده شدیم. از شما به خاطر حمایت ما در این سفر سپاس‌گذاریم. نمی‌توانسیتم کار زیادی بدون شما انجام بدهیم. به خاطر بودن در اجتماع ما از شما سپاس‌گذاریم.

کمپانی‌های زیادی به دنبال این وب‌سایت‌های ROM هستند تا از آن‌ها انتقام بگیرند حتی به طور قانونی برای این کار اقدام کرده‌اند که باعث تعطیلی چند وب‌سایت دیگر نیز شده است.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

شانزده − 1 =